- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,09, größter Preis: € 83,34, Mittelwert: € 20,20
1
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 3,09
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Michael R. Czinkota:

International Marketing Strategy: Environmental Assessment and Entry Strategies: A Reader (Dryden Press Series in Marketing) - Taschenbuch

ISBN: 0030983738

[SR: 4564121], Taschenbuch, [EAN: 9780030983733], South-Western, South-Western, Book, [PU: South-Western], South-Western, 58288011, Weltweit, 58319011, Marketing, 58316011, Marketing & Ve… Mehr…

  - Gebraucht. Versandkosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) WonderBook-USA
2
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 3,09
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link

Michael R. Czinkota:

International Marketing Strategy: Environmental Assessment and Entry Strategies: A Reader (Dryden Press Series in Marketing) - Taschenbuch

ISBN: 0030983738

[SR: 4548372], Taschenbuch, [EAN: 9780030983733], South-Western, South-Western, Book, [PU: South-Western], South-Western, 58288011, Weltweit, 58319011, Marketing, 58316011, Marketing & Ve… Mehr…

  - Gebraucht. Versandkosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) WonderBook-USA
3
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 83,34
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Michael R. Czinkota:
International Marketing Strategy: Environmental Assessment and Entry Strategies: A Reader (Dryden Press Series in Marketing) - Taschenbuch

ISBN: 0030983738

[SR: 4548372], Taschenbuch, [EAN: 9780030983733], South-Western, South-Western, Book, [PU: South-Western], South-Western, 58288011, Weltweit, 58319011, Marketing, 58316011, Marketing & Ve… Mehr…

  - Neuware. Versandkosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 6 - 10 Werktagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
4
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 5,62
Versand: € 6,141
Bestellengesponserter Link
Ilkka A. Ronkainen; Michael R. Czinkota:
International Marketing Strategy - Taschenbuch

ISBN: 0030983738

[EAN: 9780030983733], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Dryden Press], A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or hig… Mehr…

  - NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 6.14 ThriftBooks, AURORA, IL, U.S.A. [54239181] [Rating: 5 (von 5)]
5
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 5,86
Versand: € 2,241
Bestellengesponserter Link
Czinkota, Michael R. and Ronkainen, Ilkka A.:
International Marketing Strategy: A Reader (Dryden Press Series in Marketing) - Taschenbuch

1993, ISBN: 0030983738

[EAN: 9780030983733], [PU: South-Western], Business & Economics|Exports & Imports, Business & Economics|General, Fast Dispatch. Expedited UK Delivery Available. Excellent Customer Service.

  - Versandkosten: EUR 2.24 Bookbarn International, Bristol, SOM, United Kingdom [11757] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

This reader deals with the environment, external and internal strategic dimensions and implementation considerations from the viewpoint of the new entrant into the international market. Exporting, from the standpoint of both smaller and medium-sized firms, is given primary emphasis. Features: * Theoretical and pragmatic viewpoints are reflected, to encourage a thorough understanding of foreign market entry requirements, opportunities and strategies. * The first section, on the environment, outlines the growing interdependencies and linkages that make all firms part of international marketing. Trading blocs and international trade relationships are illustrated using the EC, the former communist bloc, the U.S. and Japan as examples. * Government assistance to firms in the start-up phase of international market entry is highlighted in the second section. These chapters include overviews of export promotion, with detail on who is helped and who isn't. * Chapter 8 presents a detailed study of a state government's efforts in export promotion. * Part 3 studies the factors affecting a firm's decision to internationalize or not. It also deals with the challenges that might be unfamiliar to firms which only market domestically. * Part 4 examines cost factors and competitive factors in light of globalized marketing. Product development, distribution, and trading companies are also among the topics included in this discussion of the impact of globalization.

Detailangaben zum Buch - International Marketing Strategy: A Reader (Dryden Press Series in Marketing)


EAN (ISBN-13): 9780030983733
ISBN (ISBN-10): 0030983738
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 1993
Herausgeber: South-Western

Buch in der Datenbank seit 2007-10-16T15:31:44+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2018-11-22T16:16:21+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 0030983738

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-03-098373-8, 978-0-03-098373-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: czinkota, ronkainen
Titel des Buches: international marketing strategy, market entry strategies


< zum Archiv...