- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 5,50, größter Preis: € 13,04, Mittelwert: € 7,44
1
Bestellen
bei alibris.com
$ 13,97
(ca. € 13,04)
Versand: € 3,721
Bestellengesponserter Link
Ghauri, Pervez, Ghauri, Pervez, Gronhaug, Kjell:

Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Taschenbuch

2010, ISBN: 9780273712046

Paperback, Used, good, Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and… Mehr…

Versandkosten: EUR 3.72 Waltham Abbey, Essex, Phatpocket Limited
2
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Ghauri, Pervez
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 6,51
(ca. € 6,07)
Versand: € 31,101
Bestellengesponserter Link

Ghauri, Pervez:

Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Taschenbuch

2010, ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, good, [PU: Pearson], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy. Cover in excellent conditi… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 31.10 Pieuler Store, Suffolk, United Kingdom [82580048] [Rating: 4 (of 5)]
3
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Ghauri, Pervez
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 5,96
(ca. € 5,50)
Versand: € 3,991
Bestellengesponserter Link
Ghauri, Pervez:
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Taschenbuch

2010

ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, good, [PU: Pearson], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy. Cover in excellent conditi… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 3.99 WAKULLABOOKSLLC, SHERIDAN, WY, U.S.A. [85736660] [Rating: 5 (of 5)]
4
Ghauri: Research Methods in Busi_p4 - Ghauri, Pervez; Gronhaug, Kjell
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 6,63
(ca. € 6,19)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Ghauri, Pervez; Gronhaug, Kjell:
Ghauri: Research Methods in Busi_p4 - Taschenbuch

2010, ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, very good, [PU: Financial Times Prentice Hall (a Pearson Educ], May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Le… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten:Free shipping. (EUR 0.00) ThriftBooks-Reno, Reno, NV, U.S.A. [57785937] [Rating: 5 (of 5)]
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 6,96
(ca. € 6,42)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Pervez Ghauri; Kjell Gronhaug:
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Taschenbuch

2010, ISBN: 9780273712046

Prentice Hall, 2010-09-18. Paperback. Good., Prentice Hall, 2010-09-18, 2.5

Versandkosten:Free shipping. (EUR 0.00) Ergodebooks

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Research Methods in Business Studies: A Practical Guide

A concise, clear and comprehensive introduction to research methods, which equips students with a systematic approach to business research. Written in an accessible style, this book demonstrates the importance of a scientific approach to business research and problem-solving projects. It shows students how to formulate a problem, choose a research method, argue and motivate, and how to collect, analyse and present the data. The following online resources support the text: For Instructors: PowerPoint slides

Detailangaben zum Buch - Research Methods in Business Studies: A Practical Guide


EAN (ISBN-13): 9780273712046
ISBN (ISBN-10): 0273712047
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Prentice Hall
288 Seiten
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2012-05-30T15:43:16+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-09T09:50:33+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 0273712047

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-273-71204-7, 978-0-273-71204-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: business research methods, too serious business, more than business, what you think none business


< zum Archiv...