- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 56,38, größter Preis: € 264,18, Mittelwert: € 162,46
1
Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters
Bestellen
bei Indigo.ca
C$ 225,95
(ca. € 167,47)
Bestellengesponserter Link

Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters - neues Buch

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is ''the image''. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for eco… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Schroeder, J: Visual Consumption - Jonathan Schroeder
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 286,00
(ca. € 264,18)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Jonathan Schroeder:

Schroeder, J: Visual Consumption - gebunden oder broschiert

2002, ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Mehr…

Nr. 5109302. Versandkosten:, wird besorgt, Lieferzeit unbekannt, CH. (EUR 0.00)
3
Schroeder, J: Visual Consumption - Jonathan Schroeder
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 193,00
(ca. € 174,72)
Versand: € 16,301
Bestellengesponserter Link
Jonathan Schroeder:
Schroeder, J: Visual Consumption - gebunden oder broschiert

2002

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Mehr…

Nr. 5109302. Versandkosten:, Versandfertig innert 2 - 3 Wochen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.30)
4
Visual Consumption by Jonathan Schroeder - Jonathan Schroeder
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 56,38
Bestellengesponserter Link
Jonathan Schroeder:
Visual Consumption by Jonathan Schroeder - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
5
Visual Consumption
Bestellen
bei Indigo.ca
C$ 212,95
(ca. € 149,55)
Bestellengesponserter Link
Visual Consumption - neues Buch

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is ''the image''. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for eco… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for economic success. This book draws from art history, photography and visual studies to develop an interdisciplinary, image-based approach to understanding consumer behaviour. Focusing on four themes: representation, photography, images and identity, it presents a theoretical perspective on visual consumption, providing wide-ranging examples from advertising, the internet, photography, design, theatre and tourism, and discusses the importance of the internet in bringing visual issues into the mainstream of strategic thinking; spurring research into perception of visual displays. Incorporating case studies from the US, Europe and the UK, this book provides an unparalleled guide to the visual consumption processes necessary for understanding and succeeding in today's market.

Detailangaben zum Buch - Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9780415244244
ISBN (ISBN-10): 0415244242
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2002
Herausgeber: Jonathan Schroeder
208 Seiten
Gewicht: 0,449 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-20T11:08:25+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-10T21:27:19+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 0415244242

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-415-24424-2, 978-0-415-24424-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: francis schroeder, jonathan ott, brand
Titel des Buches: visual consumption


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780415366250 Visual Consumption by Jonathan Schroeder Paperback | Indigo Chapters (Jonathan Schroeder)


< zum Archiv...