- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 4,48, größter Preis: € 90,85, Mittelwert: € 51,12
1
Service-Learning: History, Theory, and Issues - Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
$ 12,89
(ca. € 11,35)
Bestellengesponserter Link
Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.:

Service-Learning: History, Theory, and Issues - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780897898522

Although service-learning programs can have diverse theoretical roots, faculty who engage their students in service-learning may not be be cognizant of alternatives to the one they adopt.… Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Service Learning
Bestellen
bei Fnac.com
€ 67,99
Versand: € 8,301
Bestellengesponserter Link
Service Learning - neues Buch

ISBN: 0897898524

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Service Learning - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - Livre, Praeger Pub Text

  - Nr. Versandkosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
3
Service-Learning - Bruce W. Speck
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 80,93
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Bruce W. Speck:
Service-Learning - gebunden oder broschiert

ISBN: 9780897898522

Hardback, [PU: ABC-CLIO], Explores the controversies surrounding service-learning practice., Philosophy & Theory Of Education, Philosophy & Theory Of Education

  - Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Service-Learning: History, Theory, and Issues - Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 4,48
Bestellengesponserter Link
Speck, Bruce W. / Hoppe, Sherry L.:
Service-Learning: History, Theory, and Issues - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780897898522

Explores the controversies surrounding service-learning practice. Media > Book

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
5
Service-Learning History, Theory, and Issues - Hoppe, Sherry (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 90,85
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Hoppe, Sherry (Herausgeber):
Service-Learning History, Theory, and Issues - gebunden oder broschiert

2004, ISBN: 0897898524

Gebundene Ausgabe, mit Schutzumschlag 11, [PU:Praeger]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Service-Learning: History, Theory, and Issues

Although service-learning programs can have diverse theoretical roots, faculty who engage their students in service-learning may not be be cognizant of alternatives to the one they adopt. This book presents not only a historical perspective, but it also debates the theories and issues surrounding the conflicts inherent in those theories. One theory, based on a philanthropic model, engages students in a commitment to serve others from a sense of gratitude for their own good fortunes or from a desire to give back to communities from which they have benefited. Typically, service-learning programs based on the philanthropic or communitarian models deal with the overt needs of community members. In contrast, the civic model requires deeper analysis of the various political and social issues that may be the cause of social conditions that require the help of the more fortunate. Opponents of the civic theory fear that proponents see the classroom as a forum for advancing particular political agendas, conceivably indoctrinating students to a particular view of social injustices.

This book presents the theories and critiques their merits and liabilities, providing insight into the widely divergent curricular applications. It also examines the reasons professors should consider service-learning components in their classes and provides resources for further investigation of both theory and practice.

Detailangaben zum Buch - Service-Learning: History, Theory, and Issues


EAN (ISBN-13): 9780897898522
ISBN (ISBN-10): 0897898524
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: J F BERGIN & GARVEY
209 Seiten
Gewicht: 0,472 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-05-20T10:51:46+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2021-10-05T18:40:14+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 0897898524

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-89789-852-4, 978-0-89789-852-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: hoppe, speck
Titel des Buches: service learning, history theory


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780763714291 Service Learning: Curricular Applications in Nursing (National League for Nursing Series (All Nln Titles) (Poirrier, Gail P.)


< zum Archiv...