- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,83, größter Preis: € 122,91, Mittelwert: € 36,75
1
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Dan Coen
Bestellen
bei amazon.ca
C$ 179,34
(ca. € 122,91)
Bestellengesponserter Link
Dan Coen:

How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Taschenbuch

ISBN: 0966043669

[SR: 1372489], Paperback, [EAN: 9780966043662], Dcd Pub, Dcd Pub, Book, [PU: Dcd Pub], Dcd Pub, 935698, Customer Service, 935664, Industries & Professions, 935522, Business & Investing, 9… Mehr…

  - , Neuware Versandkosten:Usually ships within 1 - 2 business days, zzgl. Versandkosten anybook-ca
2
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Dan Coen
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 40,80
(ca. € 47,92)
Versand: € 4,801
Bestellengesponserter Link

Dan Coen:

How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Taschenbuch

2004, ISBN: 0966043669

[SR: 1377143], Paperback, [EAN: 9780966043662], DCD Publishing, DCD Publishing, Book, [PU: DCD Publishing], 2004-06-30, DCD Publishing, 659908, Call Centre Management, 268290, Management,… Mehr…

  - , Neuware Versandkosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) MurrayMediaUK
3
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Dan Coen
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 3,81
(ca. € 4,47)
Versand: € 4,801
Bestellengesponserter Link
Dan Coen:
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a - Taschenbuch

2004

ISBN: 0966043669

[SR: 1377143], Paperback, [EAN: 9780966043662], DCD Publishing, DCD Publishing, Book, [PU: DCD Publishing], 2004-06-30, DCD Publishing, 659908, Call Centre Management, 268290, Management,… Mehr…

  - Gebraucht Versandkosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) Atlanta Book Company USA
4
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 4,64
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Coen, Dan:
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in your Call Center-Supervisors, Trainers, Managers, Executives and Agents - Taschenbuch

2004, ISBN: 0966043669

[EAN: 9780966043662], [PU: DCD Publishing], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
Bestellen
bei Biblio.com
$ 4,32
(ca. € 3,83)
Versand: € 7,981
Bestellengesponserter Link
Dan Coen:
How to Become a GREAT Call Center Manager - Taschenbuch

ISBN: 9780966043662

DCD Publishing. Paperback. GOOD. Gently used may contain ex-library markings, possibly has some light highlighting, textual notations, and or underlining. Text is still easily readable.… Mehr…

  - Versandkosten: EUR 7.98 Discover Books

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a

The ultimate book directly written for call center managers, trainers, team leaders, supervisors and executives. Worksheets and Outlines for call center managers after each chapter. 45 quick-tip strategies about call center management. The premise of this book is clear. How to manage the people, and HUMAN ENGINEERING, the call center.

Detailangaben zum Buch - How to Become a Great Call Center Manager: Strategies and Solutions for the People in Your Call Center - Supervisors, Trainers, Managers, Executives a


EAN (ISBN-13): 9780966043662
ISBN (ISBN-10): 0966043669
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: DCD Publishing

Buch in der Datenbank seit 2008-02-04T09:20:16+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-10-11T14:56:04+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 0966043669

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-9660436-6-9, 978-0-9660436-6-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: how become great manager, people strategies trainers, call center


< zum Archiv...