- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 125,20, größter Preis: € 327,68, Mittelwert: € 177,25
1
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 125,20
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.:

Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - gebunden oder broschiert

2002, ISBN: 140201032X

hardcover 312 Seiten; Gebundene Ausgabe Ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); und sichtbaren Gebrauchsspuren; in der… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) getbooks GmbH, 65510 Idstein
2
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 125,35
Versand: € 3,501
Bestellengesponserter Link

Gravemeijer, K.P, R. Lehrer H.J. van Oers u. a.:

Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - gebunden oder broschiert

2002, ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], [SC: 3.5], [PU: Springer], OF,BOOK,A,RICHARD,ENGLISH,GLOBAL STORE,J,VAN,TEACHING,ACADEMIC,H,TRADE,SUBJECT,9781402010323,KOENO,GRAVENMEIJER,LEHRER,OERS,SPECIFIC,KLUWE… Mehr…

Versandkosten: EUR 3.50 getbooks GmbH, Bad Camberg, HE, Germany [55883480] [Rating: 5 (von 5)]
3
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - K. P Gravemeijer
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 160,49
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
K. P Gravemeijer:
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - gebunden oder broschiert

2002

ISBN: 140201032X

[EAN: 9781402010323], Neubuch, [PU: Springer Netherlands Dez 2002], MATHEMATIK; INSTRUCTIONALDESIGN; MATHEMATICSEDUCATION; LEARNINGANDINSTRUCTION, This item is printed on demand - it take… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
4
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30)
Bestellen
bei amazon.de
€ 147,53
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30) - gebunden oder broschiert

2002, ISBN: 9781402010323

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2003, 312 Seiten, Publiziert: 2002-12-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 2.26 kg, Unterrichtsvorbereitung, Pädagogik, Fachbücher, Kategorien, Bücher,… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) BMBOOK
5
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 327,68
Bestellengesponserter Link
Gravemeijer, K P (Editor), and Lehrer, R (Editor), and Van Oers, H J (Editor):
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education - gebunden oder broschiert

2002, ISBN: 9781402010323

Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 308 p. Mathematics Education Library, 30., Dordrecht, [PU: Springer]

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Bayonne, NJ, booksXpress

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30)

This book explores the option of building on symbolizing, modeling and tool use as personally meaningful activities of students. It discusses the dimension of setting: varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction; and the dimension of the theoretical framework of the researcher: varying from constructivism, to activity theory, cognitive psychology and instructional-design theory.

Detailangaben zum Buch - Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education (Mathematics Education Library, 30, Band 30)


EAN (ISBN-13): 9781402010323
ISBN (ISBN-10): 140201032X
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2002
Herausgeber: Gravemeijer, K.P, Lehrer, R. van Oers, H.J. Verschaffel, Lieven, Springer
320 Seiten
Gewicht: 0,677 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-07-13T23:19:28+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-29T13:49:20+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 140201032X

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4020-1032-X, 978-1-4020-1032-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: gravemeijer, lieven, lehrer, oer, verschaffel, lehr richard
Titel des Buches: symbolizing modeling and tool use mathematics education, springer mathematics


Daten vom Verlag:

Autor/in: K.P Gravemeijer; R. Lehrer; H.J. van Oers; Lieven Verschaffel
Titel: Mathematics Education Library; Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
Verlag: Springer; Springer Netherland
308 Seiten
Erscheinungsjahr: 2002-12-31
Dordrecht; NL
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
IV, 308 p.

BB; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; Lehrer; education; instructional design; mathematics education; modeling; learning and instruction; Mathematics Education; Instructional Psychology; Curriculum Studies; Mathematik; Pädagogische Psychologie; Curricula: Planung und Entwicklung; BC

and overview.- Preamble: from models to modeling.- Section I: Emergent modeling.- to section I: Informal representations and their improvements.- The mathematization of young children’s language.- Symbolizing space into being.- Mathematical representations as systems of notations-in-use.- Students’ Criteria for Representational Adequacy.- Transitions in emergent modeling.- Section II: The role of Models, Symbols and Tools in instructional design.- to section II: The role of Models, Symbols and Tools in instructional design.- Emergent models as an instructional design heuristic.- Modeling, Symbolizing, and Tool Use in Statistical Data Analysis.- Didactic objects and didactic models in radical constructivism.- Taking into account different views: Three brief comments on papers by Gravemeijer & Stephan, Cobb and Thompson.- Section III: Models, situated practices, and generalization.- to section III: Models, situated practices, and generalization.- On Guessing the Essential Thing.- Everyday knowledge and mathematical modeling of school word problems.- On the development of human representional competence from and evolutionary point of view: From Episodic To Virtual Culture.- Modeling Reasoning.
Includes supplementary material: sn.pub/extras

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9789401731942 Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education K.P Gravemeijer Editor (Roland Diehl)


< zum Archiv...