2011, ISBN: 3639330021
[EAN: 9783639330021], Neubuch, [PU: VDM Verlag Mrz 2011], Neuware - This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts usin… Mehr…
AbeBooks.de Rheinberg-Buch, Bergisch Gladbach, Germany [53870650] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639330021
This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts using different ethnic models. The research aimed to identify whethe… Mehr…
wordery.com Nr. 9783639330021. Versandkosten:, , zzgl. Versandkosten. Details... |
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - Taschenbuch
2011, ISBN: 9783639330021
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.18 kg, Verkaufsrang: 33130, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & K… Mehr…
Amazon.de (Intern... Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - Taschenbuch
2011, ISBN: 9783639330021
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.18 kg, Verkaufsrang: 33130, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & K… Mehr…
Amazon.de (Intern... |
ISBN: 3639330021
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market ab 48.99 € als Taschenbuch: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtsc… Mehr…
Hugendubel.de Nr. 14687099. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 3639330021
[EAN: 9783639330021], Neubuch, [PU: VDM Verlag Mrz 2011], Neuware - This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts usin… Mehr…
ISBN: 9783639330021
This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts using different ethnic models. The research aimed to identify whethe… Mehr…
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - Taschenbuch
2011
ISBN: 9783639330021
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.18 kg, Verkaufsrang: 33130, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & K… Mehr…
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - Taschenbuch
2011, ISBN: 9783639330021
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.18 kg, Verkaufsrang: 33130, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & K… Mehr…
ISBN: 3639330021
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market ab 48.99 € als Taschenbuch: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtsc… Mehr…
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior
EAN (ISBN-13): 9783639330021
ISBN (ISBN-10): 3639330021
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: VDM Verlag Dr. Müller
116 Seiten
Gewicht: 0,184 kg
Sprache: Englisch
Buch in der Datenbank seit 2009-09-30T15:52:43+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-01-03T17:43:14+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 3639330021
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-33002-1, 978-3-639-33002-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: fashion brands, fashion advertising, fashion please, against fashion, fashion market, models influence, consumer behavior, fashion box
< zum Archiv...