- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 5,30, größter Preis: € 7,18, Mittelwert: € 6,18
1
International and Intercultural Public Relations : A Campaign Case Approach by Daradirek, Parkinson, Michael G. Ekachai - Daradirek, Parkinson, Michael G. Ekachai
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 5,43
Bestellengesponserter Link
Daradirek, Parkinson, Michael G. Ekachai:

International and Intercultural Public Relations : A Campaign Case Approach by Daradirek, Parkinson, Michael G. Ekachai - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780205375202

"International and Intercultural Public Relations" provides a format for analyzing public relations campaigns and then applies it in 19 case studies written by public relations scholars. … Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 8,00
(ca. € 7,18)
Versand: € 4,481
Bestellengesponserter Link

Parkinson, Michael, Ekachai, Daradirek "Gee:

International and Intercultural Public Relations: A Campaign Case Approach - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780205375202

Pearson. Used - Acceptable. *This book is in Fair-Acceptable Condition. . . Has obvious wear & tear on cover and pages, may have writing & highlighting from previous use. ... Ma… Mehr…

Versandkosten: EUR 4.48 GreatDeals4You
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 7,68
(ca. € 6,90)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Ekachai, Daradirek, Parkinson, Michael G:
International and Intercultural Public Relations : A Campaign Case Approach - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780205375202

Allyn & Bacon, Incorporated. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defe… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Better World Books
4
Bestellen
bei AbeBooks.de
$ 6,89
(ca. € 6,09)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Daradirek Ekachai; Michael G. Parkinson:
International and Intercultural Public Relations: A Campaign Case Approach - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 0205375200

[EAN: 9780205375202], Gebraucht, [PU: Allyn & Bacon, Incorporated], Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less, Books

NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) ThriftBooks-Dallas, Dallas, TX, U.S.A. [54448258] [Rating: 5 (von 5)]
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 5,90
(ca. € 5,30)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Parkinson, Michael; Ekachai, Daradirek "Gee:
International and Intercultural Public Relations: A Campaign Case Approach - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 9780205375202

Pearson, 2005-07-02. Hardcover. New., Pearson, 2005-07-02, 6

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Orion LLC

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
International and Intercultural Public Relations: A Campaign Case Approach

"International and Intercultural Public Relations "provides a format for analyzing public relations campaigns and then applies it in 19 case studies written by public relations scholars. This text uses both the case method and an analysis of public relations campaigns to help students learn to apply concepts of planning, research, and international or intercultural communication to the field of public relations.

Detailangaben zum Buch - International and Intercultural Public Relations: A Campaign Case Approach


EAN (ISBN-13): 9780205375202
ISBN (ISBN-10): 0205375200
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: ALLYN & BACON
384 Seiten
Gewicht: 0,776 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-10-18T13:49:06+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-28T16:49:24+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780205375202

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-205-37520-0, 978-0-205-37520-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: parkinson, michael parkin
Titel des Buches: public relations, campaign, international relations


< zum Archiv...