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Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build a Competitive Advantage - gebunden oder broschiert

2006, ISBN: 9780300119978

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2006

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Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage: How Smart Companies Use ... Value, and Build a Competitive Advantage - gebunden oder broschiert

2006, ISBN: 0300119976

Binding : Gebundene Ausgabe, Label : Yale University Press, Publisher : Yale University Press, NumberOfItems : 2, medium : Gebundene Ausgabe, numberOfPages : 366, publicationDate : 2006-1… Mehr…

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Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage: How Smart Companies Use . Value, and Build a Competitive Advantage - Esty, Daniel C., Winston, Andrew S.
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2006, ISBN: 0300119976

[EAN: 9780300119978], [PU: Yale University Press], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust j… Mehr…

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, And Build Competitive Advantage. Winner of the Wirtschaftsbuchpreis Financial Times Deutschland 2007

Based on the authors' rich experience with forward-thinking companies around the world, "Green to Gold" demonstrates how corporations create value by building environmental thinking into their overall business strategies.

Detailangaben zum Buch - Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, And Build Competitive Advantage. Winner of the Wirtschaftsbuchpreis Financial Times Deutschland 2007


EAN (ISBN-13): 9780300119978
ISBN (ISBN-10): 0300119976
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Yale University Press
224 Seiten
Gewicht: 0,742 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-06T12:00:38+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-12-30T20:24:36+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780300119978

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-300-11997-6, 978-0-300-11997-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: gold, daniel, winston, andrew still, green, esty
Titel des Buches: use, value, competitive, gold deutschland, esty, how build, environmental values, advantage, green regards, going for gold, let all get smart, your strategy needs, create, financial times


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