- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,98, größter Preis: € 106,99, Mittelwert: € 26,93
1
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 12,38
(ca. € 11,25)
Versand: € 10,621
Bestellengesponserter Link

Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems (Cognitive Science) - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780387966168

Springer. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so s… Mehr…

Versandkosten: EUR 10.62 Phatpocket Limited
2
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - Heinz Mandl; Alan Lesgold
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 106,99
Bestellengesponserter Link

Heinz Mandl; Alan Lesgold:

Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - Taschenbuch

1988, ISBN: 9780387966168

Buch, Softcover, 1988 ed. Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems arrays the most current and exciting research in this dynamic and growing area of cognitive science. The various… Mehr…

Versandkosten:Does not ship to your country., zzgl. Versandkosten
3
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 3,98
Bestellengesponserter Link
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780387966168

"Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems" arrays the most current and exciting research in this dynamic and growing area of cognitive science. The various contributions address t… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 8,95
(ca. € 8,32)
Versand: € 13,281
Bestellengesponserter Link
Heinz Mandl:
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - Taschenbuch

1988, ISBN: 9780387966168

Springer, 1988. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is n… Mehr…

Versandkosten: EUR 13.28 ThriftBooks
5
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Bestellen
bei AbeBooks.com
$ 4,50
(ca. € 4,09)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - Taschenbuch

1988, ISBN: 0387966161

[EAN: 9780387966168], Used, good, [PU: Springer New York], Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Versandkosten:Free shipping. (EUR 0.00) Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (of 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems


EAN (ISBN-13): 9780387966168
ISBN (ISBN-10): 0387966161
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 1988
Herausgeber: Springer-Verlag New York Inc.

Buch in der Datenbank seit 2007-11-05T10:47:17+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-14T14:35:25+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780387966168

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-387-96616-1, 978-0-387-96616-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: lesgold, mandl heinz
Titel des Buches: cognitive science, intelligent


Daten vom Verlag:

Autor/in: Heinz Mandl; Alan Lesgold
Titel: Cognitive Science; Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Verlag: Springer; Springer US
307 Seiten
Erscheinungsjahr: 1988-06-13
New York; NY; US
Sprache: Englisch
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XIX, 307 p.

BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Informatik; Künstliche Intelligenz; Verstehen; Evaluation; curriculum; intelligent tutoring systems; knowledge base; knowledge-based systems; learning; mathematics; modeling; Artificial Intelligence; EA

1. The Computer as a Tool for Learning Through Reflection.- 2. Toward a Theory of Impasse-Driven Learning.- 3. Psychological Evaluation of Path Hypotheses in Cognitive Diagnosis.- 4. Modeling the Knowledge Base of Mathematics Learners: Situation-Specific and Situation-Nonspecific Knowledge.- 5. The Knowledge Engineer as Student: Metacognitive Bases for Asking Good Questions.- 6. Toward a Theory of Curriculum for Use in Designing Intelligent Instructional Systems.- 7. Enhancing Incremental Learning Processes with Knowledge-Based Systems.- 8. Mental Models and Metaphors: Implications for the Design of Adaptive User-System Interfaces.- 9. Improvement of the Acquisition of Knowledge by Informing Feedback.- 10. Socializing the Intelligent Tutor: Bringing Empathy to Computer Tutors.- 11. Cognitive Economy in Physics Reasoning: Implications for Designing Instructional Materials.- 12. Experimental Data for the Design of a Microworld-Based System for Algebra.- 13. Computer-Aided Model Building.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781468463507 Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems (Asst Prof Anna E Nekola)


< zum Archiv...