- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 2,36, größter Preis: € 69,51, Mittelwert: € 29,04
1
Key Marketing Skills - Peter Cheverton
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 67,93
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Peter Cheverton:

Key Marketing Skills - Taschenbuch

2004, ISBN: 0749442980

[EAN: 9780749442989], Neubuch, [PU: Kogan Page], ABSATZ / MARKETING; VERMARKTUNG; BUSINESS & ECONOMICS MARKETING GENERAL, nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - P… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,53
(ca. € 2,36)
Versand: € 10,161
Bestellengesponserter Link

Cheverton, P.:

Key Marketing Skills: A Complete Action Kit of Strategies, Tools and Techniques for Marketing Success : - Taschenbuch

2004, ISBN: 9780749442989

Kogan Page, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Includes C.D. Please note … Mehr…

Versandkosten: EUR 10.16 Anybook Ltd
3
Key Marketing Skills - Cheverton, Peter
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 69,51
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Cheverton, Peter:
Key Marketing Skills - neues Buch

2004

ISBN: 0749442980

Kartoniert / Broschiert Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Kogan Page]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,89
(ca. € 2,70)
Versand: € 8,031
Bestellengesponserter Link
CHEVERTON, Peter:
Key Marketing Skills: A Complete Action Kit of Strategies, Tools and Techniques for Marketing Success: 11 : - Taschenbuch

ISBN: 9780749442989

Paperback. Good., 2.5

Versandkosten: EUR 8.03 World of Books Ltd
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 2,89
(ca. € 2,70)
Versand: € 8,031
Bestellengesponserter Link
CHEVERTON, Peter:
Key Marketing Skills: A Complete Action Kit of Strategies, Tools and Techniques for Marketing Success : - Taschenbuch

ISBN: 9780749442989

Paperback. Very Good., 3

Versandkosten: EUR 8.03 World of Books Ltd

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Key Marketing Skills

Praise and Reviews ¿This really makes marketing happen ¿ congratulations!¿ - Professor Malcolm McDonald ¿All marketing lecturers find your book most useful - it is replacing Kotler on both the strategic and tactical parts of our courses.¿ -Mats Engström, IHM Business School, Sweden Not just another ¿introduction to marketing¿, Key Marketing Skills is a practical, actionable guide that shows how to apply marketing strategies in a real-world context. Taking you step by step through the entire marketing planning process, Peter Cheverton shows you how to: conduct a market audit build your marketing strategy prepare a robust marketing plan develop a unique value proposition build alignment throughout the supply chain implement your plan through the marketing mix Extensively revised and updated, this new edition has also been expanded to include a wealth of brand new international case studies and planning models. Together with sections on vital issues such as brand management, how to brief an agency and how to conduct a self-assessment health check of your current level of marketing excellence, this book will provide all the necessary tools and guidance to make marketing happen. The free CD ROM contains the INSIGHT Directional Policy Matrix (DPM), the INSIGHT Activity Cycle, and the INSIGHT Marketing Planning template.

Detailangaben zum Buch - Key Marketing Skills


EAN (ISBN-13): 9780749442989
ISBN (ISBN-10): 0749442980
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: Kogan Page
400 Seiten
Gewicht: 0,829 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-11-20T14:46:07+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-18T21:07:43+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780749442989

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-7494-4298-0, 978-0-7494-4298-9
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: peter, chevé, engstrom, kotler, engström, brand planning
Titel des Buches: tools, key marketing skills


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780749447151 Key Marketing Skills (Cheverton, Peter)


< zum Archiv...