ISBN: 9780761922698
Gebundene Ausgabe
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN INC], Qualitative Methods for Marketplace Research is the only text of its kind on the market today. Designed especially for students and practitioners, th… Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9780761922698
All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decod… Mehr…
BetterWorldBooks.com used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. Details... |
ISBN: 9780761922698
SAGE Publications, Inc. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… Mehr…
Biblio.com |
2001, ISBN: 9780761922698
Gebundene Ausgabe
SAGE PUBN, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 272 Seiten, Publiziert: 2001-03-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 1.06 kg, Management, Business & Karriere, Kateg… Mehr…
amazon.de ErgodeBooks Ships From USA Gut Versandkosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 9780761922698
NA Research, Sage Publications
Printsasia new Versandkosten:zzgl. Versandkosten Details... |
ISBN: 9780761922698
Gebundene Ausgabe
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN INC], Qualitative Methods for Marketplace Research is the only text of its kind on the market today. Designed especially for students and practitioners, th… Mehr…
ISBN: 9780761922698
All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decod… Mehr…
ISBN: 9780761922698
SAGE Publications, Inc. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… Mehr…
2001, ISBN: 9780761922698
Gebundene Ausgabe
SAGE PUBN, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 272 Seiten, Publiziert: 2001-03-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 1.06 kg, Management, Business & Karriere, Kateg… Mehr…
ISBN: 9780761922698
NA Research, Sage Publications
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Qualitative Methods for Marketplace Research
EAN (ISBN-13): 9780761922698
ISBN (ISBN-10): 0761922695
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2001
Herausgeber: SAGE PUBN
272 Seiten
Gewicht: 0,490 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-11-11T21:21:22+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-17T19:08:02+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780761922698
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-7619-2269-5, 978-0-7619-2269-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: shay, sayre
Titel des Buches: qualitative research, research methods
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9780761922704 Qualitative Methods for Marketplace Research (Sayre, S.)
< zum Archiv...