Education inputs in Uganda: an analysis of factors influencing learning achievement in Grade Six (World Bank working paper) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
World Bank, Paperback, Auflage: World Bank working paper 98, 104 Seiten, Publiziert: 2007-08-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.2 kg, Economic Policy & Development, Economics, Business,… Mehr…
amazon.co.uk ErgodeBooks Ships From USA Gut Versandkosten:Usually dispatched within 9 to 10 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.62) Details... |
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
World Bank Publications, Paperback, 106 Seiten, Publiziert: 2007-06-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.2 kg, K-12 Store, Specialty Stores, Books, Development & Growth, Economics, Busine… Mehr…
amazon.com EMS Media Versandkosten:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.69) Details... |
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers, Band 98) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
[PU: World Bank Publications], 89 Seiten Taschenbuch, Größe: 17.1 x 0.6 x 24.8 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3616650/122 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr … Mehr…
booklooker.de |
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers, Band 98) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
[PU: World Bank Publications], 89 Seiten Taschenbuch, Größe: 17.1 x 0.6 x 24.8 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3616650/122 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr … Mehr…
booklooker.de |
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
World Bank Publications, 2007-06-11. Paperback. Like New. Soft cover; As New; 89 Perfect Pages. Owners Name Tag On Front Cover., World Bank Publications, 2007-06-11, 5
Biblio.co.uk |
Education inputs in Uganda: an analysis of factors influencing learning achievement in Grade Six (World Bank working paper) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
World Bank, Paperback, Auflage: World Bank working paper 98, 104 Seiten, Publiziert: 2007-08-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.2 kg, Economic Policy & Development, Economics, Business,… Mehr…
Nannyonjo, Harriet:
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers) - Taschenbuch2007, ISBN: 9780821370568
World Bank Publications, Paperback, 106 Seiten, Publiziert: 2007-06-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.2 kg, K-12 Store, Specialty Stores, Books, Development & Growth, Economics, Busine… Mehr…
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers, Band 98) - Taschenbuch
2007
ISBN: 9780821370568
[PU: World Bank Publications], 89 Seiten Taschenbuch, Größe: 17.1 x 0.6 x 24.8 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3616650/122 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr … Mehr…
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers, Band 98) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
[PU: World Bank Publications], 89 Seiten Taschenbuch, Größe: 17.1 x 0.6 x 24.8 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 3616650/122 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr … Mehr…
Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers) - Taschenbuch
2007, ISBN: 9780821370568
World Bank Publications, 2007-06-11. Paperback. Like New. Soft cover; As New; 89 Perfect Pages. Owners Name Tag On Front Cover., World Bank Publications, 2007-06-11, 5
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Education Inputs in Uganda: An Analysis of Factors Influencing Learning Achievement in Grade Six (World Bank Working Papers)
EAN (ISBN-13): 9780821370568
ISBN (ISBN-10): 0821370561
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: World Bank Publications
89 Seiten
Gewicht: 0,204 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-10-12T20:23:07+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-30T15:57:49+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780821370568
ISBN - alternative Schreibweisen:
0-8213-7056-1, 978-0-8213-7056-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: world learning, influencing, uganda, analysis paper
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9780821370575 Education Inputs in Uganda (Nannyonjo, Harriet)
< zum Archiv...