- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 106,99, größter Preis: € 133,70, Mittelwert: € 125,67
1
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Bestellen
bei Springer.com
€ 106,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Aharon Aviram; Janice Richardson:

Upon What Does the Turtle Stand? - neues Buch

ISBN: 9781402027994

This book brings together the reflections of independent researchers from around the world. Sixteen authors from fourteen countries present their views on the use of information and commu… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 128,39
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Aharon Aviram; Janice Richardson:

Upon What Does the Turtle Stand? - Erstausgabe

2006, ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer-Verlag], [ED: 1], Springer-Verlag, 2006

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 128,39
Versand: € 9,951
Bestellengesponserter Link
Aharon Aviram; Janice Richardson:
Upon What Does the Turtle Stand? - neues Buch

2006

ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, eBooks, eBook Download (PDF), 2004, [PU: Springer Netherland], Springer Netherland, 2006

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95)
4
Upon What Does the Turtle Stand? : Rethinking Education for the Digital Age - Clive Cussler
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 114,75
(ca. € 133,70)
Bestellengesponserter Link
Clive Cussler:
Upon What Does the Turtle Stand? : Rethinking Education for the Digital Age - neues Buch

ISBN: 9781402027994

; EPUB; Education > Society & social sciences, Penguin Books Ltd

No. 9781402027994. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten.
5
Upon What Does the Turtle Stand? - Aharon Aviram; Janice Richardson
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 130,89
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Aharon Aviram; Janice Richardson:
Upon What Does the Turtle Stand? - neues Buch

2006, ISBN: 9781402027994

Rethinking Education for the Digital Age, 2004, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Netherland]

  - Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Upon What Does the Turtle Stand?


EAN (ISBN-13): 9781402027994
ISBN (ISBN-10): 1402027990
Erscheinungsjahr: 2004
Herausgeber: Springer-Verlag
256 Seiten
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-05-14T08:26:51+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-15T18:40:36+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9781402027994

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4020-2799-0, 978-1-4020-2799-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: clive cussler, janice richardson
Titel des Buches: turtle, the stand


Daten vom Verlag:

Autor/in: Aharon Aviram; Janice Richardson
Titel: Upon What Does the Turtle Stand? - Rethinking Education for the Digital Age
Verlag: Springer; Springer Netherland
256 Seiten
Erscheinungsjahr: 2006-03-06
Dordrecht; NL
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XV, 256 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik; Pädagogik; Verstehen; Integration; education; inclusion; literacy; school; university; B; Education, general; Educational Technology; Educational Philosophy; Education; Digital Education and Educational Technology; Educational Philosophy; Education; Lehrmittel, Lerntechnologien, E-Learning; Pädagogik: Theorie und Philosophie; BB

Table of Contents List of Contributors Foreword; Viviane Reding Prologue; Walt Tremer Acknowledgements Introduction Part One: The Globalizers.- ICT-in-Education Policies and Implementation in Singapore and Other Asian Countries; Chee-Kit Looi and W.L. David Hung.- Confronting the Challenge of the Information and Knowledge Society in Developing Countries; Najat Rochdi.- Part Two: The Reformists.- The Turtle Stands on the Basis of an Emerging Educational Paradigm; Willem J. Pelgrum and Tjeerd Plomp.- Portable Computing Challenges Schooling ; C. Paul Newhouse.- Thus Spake Venitia*; Robert Bibeau.- Professional Development for Teachers and Quality in School Education; Nikitas Kastis.- Literacy, or the Art of Integration; Janice Richardson.- Part Three: The Humanists.- Recreation; Daniel Deberghes*.- What Kind of Technologies for What Kind of Education?; Juana M. Sancho.- Policy, Practice and the 'Space' in Between; Rosemary Naughton.- Why Should Children Go to School?; Aharon Aviram.- Digital Inclusion in Brazil; Pedro Roberto Jacobi.- Towards a New Canon in Education; Wiktor Kulerski and Terry Ryan.- Part Four: The Heretic.- Visions, Values, Technologies and Schools; Jim Dator.- About the Contributors.

< zum Archiv...