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Steve Lance, Jeff Woll:

The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference - gebunden oder broschiert

ISBN: 9781591841241

Portfolio. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Mehr…

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Steve, Woll, Jeff Lance:

The Little Blue Book of Advertising : 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference by Steve, Woll, Jeff Lance - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781591841241

This new bible for creating more powerful advertising is a short, fun-to-read, practical book that features 52 ideas that relate to day-to-day problems in the advertising realm. Each idea… Mehr…

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2006

ISBN: 1591841240

[EAN: 9781591841241], [SC: 9.77], [PU: Portfolio], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the … Mehr…

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2006, ISBN: 1591841240

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2006, ISBN: 9781591841241

Portfolio / Penguin. 2006. vg+. Hardcover. ISBN:9781591841241 xviii 270 pages; navy text & illustrations; contents clean; binding solid; 7" tall; light shelf wear to edges of dj … Mehr…

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference

This new bible for creating more powerful advertising is a short, fun-to-read, practical book that features 52 ideas that relate to day-to-day problems in the advertising realm. Each idea provides real examples and an innovative, sometimes blunt, solution to the problem.

Detailangaben zum Buch - The Little Blue Book of Advertising: 52 Small Ideas That Can Make a Big Difference


EAN (ISBN-13): 9781591841241
ISBN (ISBN-10): 1591841240
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Portfolio
270 Seiten
Gewicht: 0,345 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-03T09:35:17+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-24T21:19:50+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9781591841241

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-59184-124-0, 978-1-59184-124-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: woll, wöll
Titel des Buches: little blue book advertising small ideas that can make big difference, big fifty, the blue book, ideas get, going big getting small


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