- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 591,40, größter Preis: € 815,47, Mittelwert: € 662,88
1
Marketing Theory (SAGE Library in Marketing) - Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski
Bestellen
bei amazon.com
$ 617,48
(ca. € 591,40)
Bestellengesponserter Link
Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski:

Marketing Theory (SAGE Library in Marketing) - gebunden oder broschiert

ISBN: 1847870007

[SR: 14792169], Hardcover, [EAN: 9781847870001], SAGE Publications Ltd, SAGE Publications Ltd, Book, [PU: SAGE Publications Ltd], SAGE Publications Ltd, Marketing Theory presents a compre… Mehr…

  - , Neuware Versandkosten:Usually ships in 1-2 business days, zzgl. Versandkosten tabletopart
2
Marketing Theory (Sage Library in Marketing) - Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 607,65
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Pauline Maclaran, Michael Saren, Mark Tadajewski:

Marketing Theory (Sage Library in Marketing) - gebunden oder broschiert

ISBN: 1847870007

Gebundene Ausgabe, [EAN: 9781847870001], Sage Library in Marketing, Sage Library in Marketing, Book, [PU: Sage Library in Marketing], Sage Library in Marketing, 58319011, Marketing, 13221… Mehr…

  - , Neuware Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Gewöhnlich versandfertig in 1 bis 2 Monaten. (EUR 0.00) Amazon.de
3
Bestellen
bei Biblio.com
$ 851,43
(ca. € 815,47)
Versand: € 14,371
Bestellengesponserter Link
Maclaran, Pauline [Editor]; Saren, Michael [Editor]; Tadajewski, Mark [Editor];:
Marketing Theory (SAGE Library in Marketing) - gebunden oder broschiert

2008

ISBN: 9781847870001

SAGE Publications Ltd, 2008-01-18. Hardcover. Used:Good. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service., SAGE Publications Ltd, … Mehr…

  - Versandkosten: EUR 14.37 Ergodebooks
4
Marketing Theory - Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 699,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski:
Marketing Theory - neues Buch

2007, ISBN: 9781847870001

Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Versandkosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
Marketing Theory - Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 599,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Pauline Maclaran; Michael Saren; Mark Tadajewski:
Marketing Theory - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9781847870001

Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Ltd]

  - Versandkosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Marketing Theory

Marketing Theory presents a comprehensive scholarly overview of the development of marketing theory. Drawing on a variety of international sources, the three editors bring together key contributions to the field that reflect both historical and contemporary debates and influences. Volume One: The Development of Marketing Theory and Its Philosophical Underpinnings: documents the historical roots of marketing theory and traces the influences on its development, including differing philosophical perspectives. Volume Two: Major Theoretical Debates and Contemporary Issues in Marketing Theory: looks at some of the major controversies that have permeated theoretical debates in marketing and considers the changing social and political contexts in which they developed. Volume Three: The Impact of Theory on Representations of the Consumer and the Marketing Organization: examines how different theoretical lenses impact on conceptualizations of the consumer and the marketing organization (the role and function of marketing). This major work draws together the many disparate perspectives that have contributed to the development of marketing theory to provide scholars with a substantive reference base from which to further develop the area.

Detailangaben zum Buch - Marketing Theory


EAN (ISBN-13): 9781847870001
ISBN (ISBN-10): 1847870007
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: SAGE PUBN INC
1232 Seiten
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-01-25T04:21:01+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2020-08-29T04:41:20+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9781847870001

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-84787-000-7, 978-1-84787-000-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: saren, pauli, michael
Titel des Buches: theory marketing


< zum Archiv...