- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 68,76, größter Preis: € 79,00, Mittelwert: € 76,95
1
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand
Bestellen
bei booklooker.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783843379328

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], How do new teachers make sense of an educational policy environment that juxtaposes an equity agenda with accountabil… Mehr…

  - Versandkosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - Patrick, Rachel
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Patrick, Rachel:

New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783843379328

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 204 Seiten, Publiziert: 2010-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.31 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Tasche… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager, Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - Patrick, Rachel
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 68,76
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Patrick, Rachel:
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - Taschenbuch

2010

ISBN: 9783843379328

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 204 Seiten, Publiziert: 2010-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.31 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, Tasche… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - Patrick, Rachel
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Patrick, Rachel:
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - neues Buch

2010, ISBN: 3843379327

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - Patrick, Rachel
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Patrick, Rachel:
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand - neues Buch

2010, ISBN: 3843379327

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Acad. Publ.]

  - Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand

How do new teachers make sense of an educational policy environment that juxtaposes an equity agenda with accountability controls? How do they negotiate multiple policy and practice discourses encountered in schools, teacher education and society? Narratives from interviews with nine new teachers are used to build a situated analysis of how professional knowledge and identity formed and changed during an intense two-year period of learning. It is argued that teacher professional knowledge and identity are complexly entwined, and that the relationship is most usefully understood by examining the concepts and practices that frame teachers' working lives and through with they work out who they are as teachers. The findings offer new insights for teacher educators, policymakers and schools into how teachers build, shape and sustain professional knowledge in the context of educational reform; how they juggle contradictions between a desire for justice, policy imperatives and educational rhetoric; the self-constructed, contingent nature of professional knowledge and identity; and the urgency to address identity as part of teacher education.

Detailangaben zum Buch - New teachers, professional knowledge and educational reform in New Zealand


EAN (ISBN-13): 9783843379328
ISBN (ISBN-10): 3843379327
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing

Buch in der Datenbank seit 2008-07-20T01:20:57+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-14T14:59:48+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783843379328

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8433-7932-7, 978-3-8433-7932-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: rachel, patrick
Titel des Buches: new zealand, reform studienbibel, new educational


< zum Archiv...