- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 1,29, größter Preis: € 8,00, Mittelwert: € 3,15
1
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 2,22
Bestellengesponserter Link
Loveday, Lance & Niehaus, Sandra:

Web Design for Roi: Turning Browsers Into Buyers and Prospects Into Leads - Taschenbuch

2010, ISBN: 9780321489821

Paperback, **Simply Brit** Shipped with Premium postal service within 24 hours from the UK with impressive delivery time. We have dispatched from our book depository; items of good condit… Mehr…

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 1,45
(ca. € 1,29)
Versand: € 6,191
Bestellengesponserter Link

Lance Loveday, Sandra Niehaus:

Web Design for ROI: Turning Browsers into Buyers & Prospects into Leads - Taschenbuch

ISBN: 9780321489821

New Riders Pub. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex lib… Mehr…

Versandkosten: EUR 6.19 Discover Books
3
Web design for ROI Turning browsers into buyers & prospects into leads - Lance Loveday, Sandra Niehaus
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 8,00
Versand: € 16,001
Bestellengesponserter Link
Lance Loveday, Sandra Niehaus:
Web design for ROI Turning browsers into buyers & prospects into leads - Taschenbuch

2008

ISBN: 0321489829

[EAN: 9780321489821], [PU: New riders, USA], INGLESE Prefazione di Kelly Goto. Il volume si presenta in ottimo stato di conservazione. Il dorso e le copertine sono integri. Le pagine inte… Mehr…

Versandkosten: EUR 16.00 Biblioteca di Babele, Tarquinia, VT, Italy [63211818] [Rating: 5 (von 5)]
4
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 2,13
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Loveday, Lance; Niehaus, Sandra:
Web Design for ROI: Turning Browsers into Buyers and Prospects into Leads - Taschenbuch

2007, ISBN: 0321489829

[EAN: 9780321489821], [PU: New Riders Pub], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust jacket t… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 2,13
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Loveday, Lance; Niehaus, Sandra:
Web Design for ROI: Turning Browsers into Buyers & Prospects into Leads - Taschenbuch

2007, ISBN: 0321489829

[EAN: 9780321489821], [PU: New Riders Pub], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Web Design for ROI: Turning Browsers Into Buyers & Prospects Into Leads

Your web site is a business--design it like one. Billions of dollars in spending decisions are influenced by web sites. So why aren't businesses laser-focused on designing their sites to maximize their Return on Investment (ROI)? Web design can do more than make a site look good--it can be a powerful strategic weapon that enhances financial returns and creates competitive advantage. It's time to make web sites accountable. It's time to make design decisions based on metrics and business goals. It's time for Web Design for ROI. In this book you'll learn: Why so many organizations think about web design the wrong wayHow small design changes can have a big impact on your bottom lineSimple tips to increase web sales/leads by 10% - 50% (or more)Concrete design guidelines for: Landing pagesHome pagesCategory pagesDetail pagesFormsCheckout processesPacked with helpful examples from a wide variety of sites!

Detailangaben zum Buch - Web Design for ROI: Turning Browsers Into Buyers & Prospects Into Leads


EAN (ISBN-13): 9780321489821
ISBN (ISBN-10): 0321489829
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2007
Herausgeber: NEW RIDERS PUBL
196 Seiten
Gewicht: 0,431 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-12T10:34:44+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-02-08T00:25:34+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 0321489829

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-321-48982-9, 978-0-321-48982-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: niehaus, lanc, lance, goto, sandra kelly, loveday
Titel des Buches: lead, turning, into web, web design for roi, buyer, prospect, prospects, browser, everything leads you


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780321515421 Web Design for ROI (Loveday, Lance;Niehaus, Sandra)


< zum Archiv...