- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 33,15, größter Preis: € 66,80, Mittelwert: € 53,82
1
Children as Philosophers : Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom by Joanna Haynes - Joanna Haynes
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 33,15
Bestellengesponserter Link
Joanna Haynes:

Children as Philosophers : Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom by Joanna Haynes - gebrauchtes Buch

2002, ISBN: 9780415446815

Since the publication of the first edition of Children as Philosophers in 2002 there has been an enormous growth of interest in philosophy with children. This fully revised second edition… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom - Haynes, Joanna
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 46,99
(ca. € 54,73)
Versand: € 5,221
Bestellengesponserter Link

Haynes, Joanna:

Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom - Taschenbuch

2008, ISBN: 9780415446815

Routledge, Paperback, Auflage: 2, 192 Seiten, Publiziert: 2008-05-13T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.25 kg, Verkaufsrang: 2368731, Special Features, Books, Child Development, Parenting,… Mehr…

Versandkosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.22) Amazon.co.uk
3
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 66,80
Bestellengesponserter Link
Joanna Haynes:
Children as Philosophers Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom - Taschenbuch

2005

ISBN: 9780415446815

Softcover, PLEASE NOTE, WE DO NOT SHIP TO DENMARK. New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from… Mehr…

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Fairford, GLOUCESTERSHIRE, Books2anywhere
4
Children As Philosophers : Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom - Haynes, Joanna
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 59,26
Versand: € 14,531
Bestellengesponserter Link
Haynes, Joanna:
Children As Philosophers : Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom - Taschenbuch

2008, ISBN: 0415446813

[EAN: 9780415446815], Gebraucht, wie neu, [PU: Routledge], Unread book in perfect condition., Books

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 14.53 GreatBookPrices, Columbia, MD, U.S.A. [5352716] [Rating: 5 (von 5)]
5
Children as Philosophers - Joanna Haynes
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 55,15
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Joanna Haynes:
Children as Philosophers - Taschenbuch

2008, ISBN: 9780415446815

Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom, Buch, Softcover, 2nd New edition, [PU: Routledge], Routledge, 2008

Versandkosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom

Demonstrates children's capacities to engage in sophisticated processes of dialogue and enquiry about a range of issues and underlines the importance of listening to children's ideas. This book discusses the pleasures and challenges for adults in managing discussion and responding to children's claims to knowledge in the philosophical arena.

Detailangaben zum Buch - Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom


EAN (ISBN-13): 9780415446815
ISBN (ISBN-10): 0415446813
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: Routledge
192 Seiten
Gewicht: 0,256 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-03-05T15:35:25+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-03T04:54:03+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 0415446813

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-415-44681-3, 978-0-415-44681-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: ann haynes, joanna
Titel des Buches: children philosophers, the philosopher child, philosophers who believe, three philosophers


< zum Archiv...