- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,31, größter Preis: € 55,67, Mittelwert: € 38,43
1
As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)
Bestellen
bei awesomebooks.com
£ 35,99
(ca. € 41,42)
Versand: € 3,441
Bestellengesponserter Link

As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series) - neues Buch

ISBN: 9781409407645

The use of popular music in advertising represents one of the most pervasive mergers of cultural and commercial objectives in the modern age. Steady public response to popular music in te… Mehr…

No. 9781409407645. Versandkosten:3, (EUR 3.44)
2
As Heard on TV: Popular Music in Advertising
Bestellen
bei wordery.com
£ 42,50
(ca. € 49,59)
Bestellengesponserter Link
As Heard on TV: Popular Music in Advertising - neues Buch

ISBN: 9781409407645

The use of popular music in advertising represents one of the most pervasive mergers of cultural and commercial objectives in the modern age. Steady public response to popular music in te… Mehr…

Nr. 9781409407645. Versandkosten:, , zzgl. Versandkosten.
3
As Heard on TV: Popular Music in Advertising - Bethany Klein
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 42,16
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Bethany Klein:
As Heard on TV: Popular Music in Advertising - Taschenbuch

ISBN: 9781409407645

Paperback, [PU: Taylor & Francis Ltd], Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
As Heard on TV: Popular Music in Advertising by Bethany Klein - Bethany Klein
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 55,67
Bestellengesponserter Link
Bethany Klein:
As Heard on TV: Popular Music in Advertising by Bethany Klein - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781409407645

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have provided a foundation for the increase… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
5
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 3,31
Versand: € 2,001
Bestellengesponserter Link
Bethany Klein:
As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series) - Taschenbuch

2010, ISBN: 1409407640

[EAN: 9781409407645], [SC: 2.0], [PU: Routledge], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the a… Mehr…

  - Versandkosten: EUR 2.00 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals.

Detailangaben zum Buch - As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)


EAN (ISBN-13): 9781409407645
ISBN (ISBN-10): 1409407640
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: ASHGATE PUBLISHING
Gewicht: 0,356 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2011-03-13T12:36:50+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-05-05T09:35:44+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 1409407640

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-4094-0764-0, 978-1-4094-0764-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: klein
Titel des Buches: heard, advertising


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781315568058 As Heard on TV: Popular Music in Advertising


< zum Archiv...