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Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - Denove, Chris, Power, James
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Denove, Chris, Power, James:

Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebunden oder broschiert

2006, ISBN: 9781591841098

Portfolio, Hardcover, Auflage: First Edition, 288 Seiten, Publiziert: 2006-02-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.48 kg, Verkaufsrang: 2899947, Research, Marketing & Sales, Business & Mo… Mehr…

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Chris Denove, James Power:

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ISBN: 9781591841098

Portfolio. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Mehr…

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Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebunden oder broschiert

2006

ISBN: 1591841097

[EAN: 9781591841098], [SC: 0.0], [PU: Portfolio], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust ja… Mehr…

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2006, ISBN: 9781591841098

hardcover, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: Portfolio]

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2006, ISBN: 1591841097

[EAN: 9781591841098], Gebraucht, wie neu, [PU: Portfolio], Originalverpackt. Englisch, Books

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer

For nearly four decades, J.D. Power and Associates has been measuring consumer satisfaction and helping businesses improve profits by paying attention to what customers really want. Now, the company has created the definitive book on how to boost profits by increasing customer satisfaction.

Detailangaben zum Buch - Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer


EAN (ISBN-13): 9781591841098
ISBN (ISBN-10): 1591841097
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Portfolio
266 Seiten
Gewicht: 0,458 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-10-10T20:22:52+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-23T01:38:24+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 1591841097

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-59184-109-7, 978-1-59184-109-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: james powers, chris power
Titel des Buches: the voice, measure customer satisfaction, satisfaction every great company listens voice customer, are one voice, because have voice


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