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The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations
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The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - neues Buch

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations


EAN (ISBN-13): 9783638192071
ISBN (ISBN-10): 3638192075
Erscheinungsjahr: 2003
Herausgeber: GRIN Verlag

Buch in der Datenbank seit 2008-03-19T11:42:04+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-11-10T20:39:44+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 3638192075

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-638-19207-5, 978-3-638-19207-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: death brand, brands the century, facing death, international, challenges


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