- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 0,03, größter Preis: € 8,83, Mittelwert: € 3,12
1
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 1,71
Versand: € 4,591
Bestellengesponserter Link
Baker, Jim, McKechnie, Janet, Lakin, Liz, Ross, Keith:

Teaching Secondary Science: Constructing Meaning and Developing Understanding (David Fulton Books) - Taschenbuch

2010, ISBN: 0415468868

[EAN: 9780415468862], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Routledge], A few small marks or stains to the page edges/pages . Annotations to page edges/pages, may include notes, highlighting or … Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 4.59 WeBuyBooks, Rossendale, LANCS, United Kingdom [50604927] [Rating: 5 (von 5)]
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 9,83
(ca. € 8,83)
Versand: € 5,391
Bestellengesponserter Link

Ross, Keith, Lakin, Liz, McKechnie, Janet, Baker, Jim:

Teaching Secondary Science: Constructing Meaning and Developing Understanding (David Fulton Books) - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780415468862

Routledge. Used - Good. Ships from the UK. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Your purchase also support… Mehr…

Versandkosten: EUR 5.39 Better World Books Ltd
3
Bestellen
bei AbeBooks.de
TRY 3,86
(ca. € 0,13)
Versand: € 24,161
Bestellengesponserter Link
Ross, Keith, Lakin, Liz, McKechnie, Janet:
Teaching Secondary Science : Constructing Meaning and Developing Understanding - Taschenbuch

2010

ISBN: 0415468868

[EAN: 9780415468862], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Routledge], Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition withou… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 24.16 Better World Books Ltd, Dunfermline, United Kingdom [53572034] [Rating: 5 (von 5)]
4
Teaching Secondary Science: Constructing Meaning and Developing Understanding (David Fulton Books) - Baker, Jim, McKechnie, Janet, Lakin, Liz, Ross, Keith
Bestellen
bei ZVAB.com
TRY 0,89
(ca. € 0,03)
Versand: € 6,571
Bestellengesponserter Link
Baker, Jim, McKechnie, Janet, Lakin, Liz, Ross, Keith:
Teaching Secondary Science: Constructing Meaning and Developing Understanding (David Fulton Books) - Taschenbuch

2010, ISBN: 0415468868

[EAN: 9780415468862], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 6.57], [PU: Routledge], Most items will be dispatched the same or the next working day., Books

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 6.57 WeBuyBooks, Rossendale, LANCS, United Kingdom [50604927] [Rating: 5 (von 5)]
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 5,50
(ca. € 4,92)
Versand: € 7,151
Bestellengesponserter Link
Ross, Keith, Lakin, Liz, McKechnie, Janet:
Teaching Secondary Science : Constructing Meaning and Developing Understanding - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780415468862

Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., Routledge, 3

Versandkosten: EUR 7.15 Better World Books Ltd

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Teaching Secondary Science: Constructing Meaning and Developing Understanding


EAN (ISBN-13): 9780415468862
ISBN (ISBN-10): 0415468868
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: ROUTLEDGE CHAPMAN & HALL
246 Seiten
Gewicht: 0,499 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-12-26T09:44:49+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-07-14T11:35:13+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780415468862

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-415-46886-8, 978-0-415-46886-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: laki pop, mckechnie, janet ross, baker keith
Titel des Buches: teaching secondary science, understanding science, understanding developing, constructing the self, what meaning, understanding and meaning


< zum Archiv...