- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 3,98, größter Preis: € 91,45, Mittelwert: € 49,74
1
Switching Channels : Organization and Change in TV Broadcasting by Richard E. Caves - Richard E. Caves
Bestellen
bei BetterWorldBooks.com
€ 3,98
Bestellengesponserter Link
Richard E. Caves:

Switching Channels : Organization and Change in TV Broadcasting by Richard E. Caves - gebrauchtes Buch

ISBN: 9780674018785

Media critics invariably disparage the quality of programming produced by the U.S. television industry. But why the industry produces what it does is a question largely unasked. It is thi… Mehr…

used in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting - Caves, Richard E. Guo, Karen, O'Gorman, Catherine, Rosenberg, Matthew S. Wegener, Richard J.
Bestellen
bei amazon.de
€ 49,44
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link

Caves, Richard E. Guo, Karen, O'Gorman, Catherine, Rosenberg, Matthew S. Wegener, Richard J.:

Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 9780674018785

Harvard University Press, Hardcover, 360 Seiten, Publiziert: 2005-09-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780674018785, 1.16 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozial… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting - Caves, Richard E. Guo, Karen, O'Gorman, Catherine, Rosenberg, Matthew S. Wegener, Richard J.
Bestellen
bei amazon.de
€ 52,42
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Caves, Richard E. Guo, Karen, O'Gorman, Catherine, Rosenberg, Matthew S. Wegener, Richard J.:
Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting - gebunden oder broschiert

2005

ISBN: 9780674018785

Harvard University Press, Hardcover, 360 Seiten, Publiziert: 2005-09-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780674018785, 1.16 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozial… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) BooksUnplugged
4
Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting - Caves, Richard E. Guo, Karen, O'Gorman, Catherine, Rosenberg, Matthew S. Wegener, Richard J.
Bestellen
bei amazon.de
€ 51,42
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Caves, Richard E. Guo, Karen, O'Gorman, Catherine, Rosenberg, Matthew S. Wegener, Richard J.:
Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 9780674018785

Harvard University Press, Hardcover, 360 Seiten, Publiziert: 2005-09-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780674018785, 1.16 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozial… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) DISCOUNTED COLLEGE MANUALS
5
Caves, R: Switching Channels - Organization and Change in TV - Caves, Richard E.
Bestellen
bei booklooker.de
€ 91,45
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Caves, Richard E.:
Caves, R: Switching Channels - Organization and Change in TV - gebunden oder broschiert

2005, ISBN: 9780674018785

[ED: Gebunden], [PU: Harvard University Press], Media critics invariably disparage the quality of programming produced by the U.S. television industry. But why the industry produces what … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting

Media critics invariably disparage the quality of programming produced by the U.S. television industry. But why the industry produces what it does is a question largely unasked. It is this question, at the crux of American popular culture, that "Switching Channels" explores. In the past twenty-five years, the expansion of cable and satellite systems has transformed television. Richard Caves examines the economics of this phenomenon--and the nature and logic of the broadcast networks' response to the incursion of cable TV, especially the shift to inexpensive unscripted game and "reality" shows and "news" magazines. An explanation of these changes, Caves argues, requires an understanding of two very different sectors: the "creative industry," which produces programs; and the commercial channels, which bring them to viewers. His book shows how distributors' judgment of profitability determines the quality and character of the programs the creative industry produces. This determination, writes Caves, depends on the number and types of viewers that various programs can attract and advertisers' willingness to pay for their attention, as well as the organization of the networks that package programs, the distributors that transmit them, and the deals these parties strike with one another.

Detailangaben zum Buch - Switching Channels: Organization And Change In Tv Broadcasting


EAN (ISBN-13): 9780674018785
ISBN (ISBN-10): 0674018788
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: Harvard University Press
360 Seiten
Gewicht: 0,526 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-10-25T20:28:27+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-30T14:36:28+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780674018785

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-674-01878-8, 978-0-674-01878-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: wegener, guo, gorman, walters, rosenberg karen, cave, richard caves
Titel des Buches: switching channels, broadcasting, introduction, caves


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780415362351 Accounting and Business Ethics: An Introduction (Ken McPhail)


< zum Archiv...