- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 42,99, größter Preis: € 55,23, Mittelwert: € 47,92
1
Science of Reading - Charles Hulme; Margaret J. Snowling
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 48,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Charles Hulme; Margaret J. Snowling:

Science of Reading - Erstausgabe

2013, ISBN: 9781118712306

eBooks, eBook Download (EPUB), 1. Auflage, The Science of Reading: A Handbook brings together state-of-the-art reviews of reading research from leading names in the field, to create a hig… Mehr…

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
2
The Science of Reading - Peter Singer
Bestellen
bei hive.co.uk
£ 37,36
(ca. € 43,39)
Bestellengesponserter Link

Peter Singer:

The Science of Reading - neues Buch

ISBN: 9781118712306

The Science of Reading: A Handbook brings together state-of-the-art reviews of reading research from leading names in the field, to create a highly authoritative, multidisciplinary overvi… Mehr…

No. 9781118712306. Versandkosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., zzgl. Versandkosten
3
Science Of Reading - Snowling
Bestellen
bei textbooks.com
$ 59,00
(ca. € 55,23)
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Snowling:
Science Of Reading - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781118712306

A digital copy of "Science Of Reading" by Snowling. Download is immediately available upon purchase! 9781118712306,1118712307,science,reading,snowling,textbooks eBook, Vitalsource Techno… Mehr…

Download INSTANTLY! Format: VitalSource. Type: . Copying: Allowed, .2Â.182 selections may be copied daily for 2Â.1825 days. Printable: Allowed, .10Â.182 prints daily for 10Â.1825 days. Expires: No Expiration. Read Aloud?: Allowed. Sharing: Not Allowed. Software: Online: No additional software required <br> Offline: VitalSource Bookshelf. Shipping to USA only! Textbooks. Versandkosten: EUR 0.00
4
The Science of Reading
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 48,99
Bestellengesponserter Link
The Science of Reading - neues Buch

ISBN: 9781118712306

*The Science of Reading* - A Handbook / epub eBook für 48.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Fachthemen & Wissenschaft, Sozialwissenschaften Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Fach… Mehr…

Versandkosten:Does not ship to your country., zzgl. Versandkosten
5
The Science of Reading - Margaret J. Snowling; Charles Hulme
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 42,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Margaret J. Snowling; Charles Hulme:
The Science of Reading - Erstausgabe

2013, ISBN: 9781118712306

A Handbook, eBooks, eBook Download (EPUB), Auflage, [PU: Wiley-Blackwell], [ED: 1], Wiley-Blackwell, 2013

Versandkosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - The Science of Reading


EAN (ISBN-13): 9781118712306
ISBN (ISBN-10): 1118712307
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: John Wiley & Sons
680 Seiten
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-10-01T02:01:50+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-07T21:51:45+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9781118712306

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-118-71230-7, 978-1-118-71230-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: hulme, snowling
Titel des Buches: reading the will, science reading


Daten vom Verlag:

Autor/in: Margaret J. Snowling; Charles Hulme
Titel: Blackwell Handbooks of Developmental Psychology; The Science of Reading - A Handbook
Verlag: Wiley-Blackwell; John Wiley & Sons
680 Seiten
Erscheinungsjahr: 2013-04-22
Sprache: Englisch
43,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Pädagogik/Sonderpädagogik; Bildungsstrategien und -politik; Bildungswesen; Developmental Psychology; Education; Entwicklungspsychologie; Lese- u. Schreibfähigkeit; Lesefähigkeit u. Dyslexie; Literacy & Reading; Psychologie; Psychology; Reading & Dyslexia; Lese- u. Schreibfähigkeit; Lesefähigkeit u. Dyslexie; Entwicklungspsychologie; BB

List of Contributors. Preface. Acknowledgments. Part I: Word Recognition Processes in Reading:. Editorial Part I. 1. Modelling Reading: The Dual-Route Approach: Max Coltheart (Macquarie University, Australia). 2. Connectionist Approaches to Reading: David C. Plaut (Carnegie Mellon University). 3. Visual Word Recognition: Theories and Findings: Stephen J. Lupker (University of Western Ontario). 4. The Question of Phonology and Reading: Guy C. Van Orden and Heidi Kloos (Arizona State University). 5. Eye Movements During Reading: Keith Rayner, Barbara J. Juhasz, and Alexander Pollatsek (University of Massachusetts). Part II: Learning to Read and Spell:. Editorial Part II. 6. Theories of Learning to Read: Brian Byrne (University of New England, Australia). 7. Writing Systems and Spelling Development: Rebecca Treiman and Brett Kessler (Washington University in St Louis). 8. Development of Sight Word Reading: Phases and Findings: Linnea C. Ehri (Graduate Center of the City University of New York). 9. Predicting Individual Differences in Learning to Read: Judith A. Bowey (University of Queensland). 10. Social Correlates of Emergent Literacy: Beth M. Phillips and Christopher J. Lonigan (Florida Center for Reading Research, Florida State University). 11. Literacy and Cognitive Change: José Morais and Régine Kolinsk (Université Libre de Bruxelles, Belgium). Part III: Reading Comprehension:. Editorial Part III. 12. Comprehension: Walter Kintsch and Katherine A. Rawson (University of Colorado). 13. The Acquisition of Reading Comprehension Skill: Charles A. Perfetti, Nicole Landi and Jane Oakhill (University of Pittsburgh). 14. Children's Reading Comprehension Difficulties: Kate A. Nation (University of Oxford). Part IV: Reading in Different Languages:. Editorial Part IV. 15. Orthographic Systems and Skilled Word Recognition Processes in Reading: Ram Frost (The Hebrew University, Israel). 16. Early Reading Development in European Orthographies: Philip H. K. Seymour (University of Dundee, UK). 17. Learning to Read in Chinese: J. Richard Hanley (University of Essex, UK). 18. The Nature and Causes of Dyslexia in Different Languages: Markéta Caravolas (University of Liverpool). Part V: Disorders of Reading and Spelling:. Editorial Part V. 19. Developmental Dyslexia: Frank R. Vellutino and Jack M. Fletcher (State University of New York, at Albany). 20. Learning to Read with a Hearing Impairment: Jacqueline Leybaert (Université Libre de Bruxelles, Belgium). 21. Learning to Read with a Language Impairment: Margaret J. Snowling and Charles Hulme (University of York, UK). 22. Acquired Disorders of Reading: Matthew A. Lambon Ralph (University of Manchester) and Karalyn Patterson (University of Cambridge). 23. Spelling Disorders: Cristina Romani (University of Aston, UK), Andrew Olson (University of Birmingham, UK), and Anna Maria DiBetta (University of Aston). Part VI: Biological Bases of Reading:. Editorial Part VI. 24. Genetics of Dyslexia: Bruce F. Pennington (University of Denver) and Richard K. Olson (University of Colorado). 25. Functional Brain Imaging Studies of Skilled Reading and Developmental Dyslexia: Cathy J. Price (University College London) and Eamon McCrory (Institute of Psychiatry, UK). Part VII: Teaching Reading:. Editorial Part VII. 26. Teaching Children to Read: What Do We Know About How To Do It?: Catherine E. Snow (Harvard Graduate School of Education) and Connie Juel (Stanford University). 27. Recent Discoveries from Research on Remedial Interventions for Children with Dyslexia: Joseph K. Torgesen (Florida Center for Reading Research at Florida State University). Glossary of Terms. References. Author Index. Subject Index

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780226821481 The Science of Reading (Adrian Johns)


< zum Archiv...