- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 0,88, größter Preis: € 7,17, Mittelwert: € 3,18
1
Bestellen
bei Biblio.com
$ 1,00
(ca. € 0,88)
Versand: € 6,141
Bestellengesponserter Link
Judith A. Bell, Kate Ternus:

Silent Selling: Best Practices And Effective Strategies In Visual Merchandising - gebunden oder broschiert

ISBN: 9781563673962

Fairchild Pubns. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex li… Mehr…

  - Versandkosten: EUR 6.14 Discover Books
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 1,43
(ca. € 1,37)
Versand: € 14,331
Bestellengesponserter Link

Judith A. Bell, Kate Ternus:

Silent Selling: Best Practices And Effective Strategies In Visual Merchandising - gebunden oder broschiert

ISBN: 9781563673962

Fairchild Pubns. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex li… Mehr…

Versandkosten: EUR 14.33 Discover Books
3
Bestellen
bei Biblio.co.uk
£ 0,78
(ca. € 0,92)
Versand: € 6,431
Bestellengesponserter Link
Judith A. Bell, Kate Ternus:
Silent Selling: Best Practices And Effective Strategies In Visual Merchandising - gebunden oder broschiert

ISBN: 9781563673962

Fairchild Pubns. Hardcover. POOR. Noticeably used book. Heavy wear to cover. Pages contain marginal notes, underlining, and or highlighting. Possible ex library copy, with all the marki… Mehr…

Versandkosten: EUR 6.43 Discover Books
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 7,51
(ca. € 7,17)
Versand: € 9,551
Bestellengesponserter Link
Ternus, Kate, Bell, Judith:
Silent Selling : Best Practices and Effective Strategies in Visual Merchandising - gebrauchtes Buch

ISBN: 9781563673962

Fairchild Books. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Fairchild Books, 2.5

Versandkosten: EUR 9.55 Better World Books
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 5,83
(ca. € 5,57)
Versand: € 12,221
Bestellengesponserter Link
Judith A. Bell; Kate Ternus:
Silent Selling: Best Practices And Effective Strategies In Visual Merchandising - gebunden oder broschiert

2006, ISBN: 9781563673962

Fairchild Pubns, 2006-02-28. hardcover. Acceptable. 136x16x172., Fairchild Pubns, 2006-02-28, 2.5

Versandkosten: EUR 12.22 Orion LLC

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Silent Selling: Best Practices and Effective Strategies in Visual Merchandising

Silent Selling captures the direction in which today's retail industry is moving and leads students beyond the basics of visual merchandising. Readers will benefit from an understanding of experts' recent discoveries and learn valuable new techniques. They are encouraged to think out of the box, while using Bell's Look-Compare-Innovate model. With these informational tools, students can learn to create and deliver professional presentations that will facilitate their move from the classroom to the workplace.

Detailangaben zum Buch - Silent Selling: Best Practices and Effective Strategies in Visual Merchandising


EAN (ISBN-13): 9781563673962
ISBN (ISBN-10): 1563673967
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: Fairchild Books
399 Seiten
Gewicht: 1,220 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-06-03T14:57:21+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-10-04T12:47:57+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9781563673962

ISBN - alternative Schreibweisen:
1-56367-396-7, 978-1-56367-396-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: ternus, bell
Titel des Buches: visual merchandising, silent sin, visual selling, marketing


< zum Archiv...