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Sueli Mara Soares Pinto Ferreira; Réjean Savard:

The Virtual Customer: A New Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services / O cliente virtual: um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre clientes e servicos de informacao e bibliotecas / L' usager virtuel: un - neues Buch

2005, ISBN: 9783119160742

Satellite Meeting Sao Paulo, Brazil, August 18-20,2004 / Reuniao Satélite Sao Paulo, Brasil, August 18-20,2004 / Colloque Satellite, Sao Paulo, Brasil, August 18-20,2004 / Reunión Satélit… Mehr…

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Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - The Virtual Customer: A New Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services / O cliente virtual: um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre clientes e servicos de informacao e bibliotecas / L' usager virtuel: un


EAN (ISBN-13): 9783119160742
Erscheinungsjahr: 2005

Buch in der Datenbank seit 2014-06-26T15:38:54+02:00 (Vienna)
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ISBN/EAN: 9783119160742

ISBN - alternative Schreibweisen:
978-3-11-916074-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: mara ferr
Titel des Buches: bibliothèque, bibliotheque


Daten vom Verlag:

Autor/in: Sueli Mara Soares Pinto Ferreira; Réjean Savard
Titel: IFLA Publications; The Virtual Customer: A New Paradigm for Improving Customer Relations in Libraries and Information Services / O cliente virtual: um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre clientes e servicos de informacao e bibliotecas / L' usager virtuel: un nouveau paradigme pour améliorer le service à la clientèle dans les bibliothèques et services d'information / El cliente virtual: un nuevo paradigma para mejorar el relacionamento entre clientes y servicios de información y biblioteca - Satellite Meeting Sao Paulo, Brazil, August 18-20,2004 / Reuniao Satélite Sao Paulo, Brasil, August 18-20,2004 / Colloque Satellite, Sao Paulo, Brasil, August 18-20,2004 / Reunión Satélite, Sao Paulo, Brasil, August 18-20,2004
Verlag: De Gruyter; De Gruyter
385 Seiten
Erscheinungsjahr: 2006-05-19
Berlin/Boston
Sprache: Englisch
289,00 € (DE)
289,00 € (AT)
Not available (reason unspecified)
Includes a print version and an ebook

SA; BB; EA; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation/Buchhandel, Bibliothekswesen; Bibliotheks- und Informationswissenschaften / Museumskunde; Library & information sciences; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; Library & Information Science; General; Library and Information Science; Book Studies; Libraries and Library Science; Libraries and Library Science; DEES; ATLASFORMES; LINGUISTIQUES; BZRP212; EA; BB

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