- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 79,90, größter Preis: € 213,99, Mittelwert: € 134,85
1
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference  Jean-Charles Chebat (u. a.)  Buch  Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science  Book  Englisch - Chebat, Jean-Charles
Bestellen
bei booklooker.de
€ 79,90
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Chebat, Jean-Charles:

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference Jean-Charles Chebat (u. a.) Buch Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science Book Englisch - gebunden oder broschiert

2015, ISBN: 9783319173825

[ED: Gebunden], [PU: Springer-Verlag GmbH], This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the conferenc… Mehr…

Versandkosten:Sans frais d'envoi. (EUR 0.00) preigu
2
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference  Jean-Charles Chebat (u. a.)  Buch  Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science  Book  Englisch - Chebat, Jean-Charles
Bestellen
bei booklooker.de
€ 82,90
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Chebat, Jean-Charles:

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference Jean-Charles Chebat (u. a.) Buch Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science Book Englisch - gebunden oder broschiert

2015, ISBN: 9783319173825

[ED: Gebunden], [PU: Springer-Verlag GmbH], This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the conferenc… Mehr…

Versandkosten:Sans frais d'envoi. (EUR 0.00) Buchbär
3
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference - Jean-Charles Chebat
Bestellen
bei booklooker.de
€ 213,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Jean-Charles Chebat:
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference - neues Buch

2009

ISBN: 9783319173825

[ED: Buch], [PU: Springer-Verlag GmbH], Neuware - This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the con… Mehr…

Versandkosten:Sans frais d'envoi. (EUR 0.00) buchversandmimpf2000
4
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 83,49
Bestellengesponserter Link
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference - gebunden oder broschiert

ISBN: 3319173820

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference ab 83.49 € als gebundene Ausgabe: Auflage 2015. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien > Bücher,… Mehr…

Nr. 23783319. Versandkosten:Does not ship to your country., zzgl. Versandkosten
5
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference - Jean-Charles Chebat; A. Ben Oumlil
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 213,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Jean-Charles Chebat; A. Ben Oumlil:
Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference - gebunden oder broschiert

2015, ISBN: 9783319173825

Buch, Hardcover, 2015, [PU: Springer International Publishing], Springer International Publishing, 2015

Versandkosten:sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference


EAN (ISBN-13): 9783319173825
ISBN (ISBN-10): 3319173820
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2015
Herausgeber: Springer International Publishing

Buch in der Datenbank seit 2015-07-11T15:13:00+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-01-29T16:56:20+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783319173825

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-319-17382-0, 978-3-319-17382-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: jean little, charles, marketing
Titel des Buches: marketing, 1998, proceedings the academy


Daten vom Verlag:

Autor/in: Jean-Charles Chebat; A. Ben Oumlil
Titel: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science; Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference
Verlag: Springer; Springer International Publishing
538 Seiten
Erscheinungsjahr: 2015-06-09
Cham; CH
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XXIX, 538 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Academy of Marketing Science; Customer Behavior; Developments in Marketing Science; Marketing Research; Marketing Strategy; Multicultural Marketing; Marketing; Business Strategy and Leadership; Sales and Distribution; Strategisches Management; EA; BC

Multicultural Issues in Asia: Part I.- Multicultural Marketing Issues in Africa: Part I.- Cultural Effects on Marketing Strategies: Implications for Turkey.- Issues in Multicultural Market Segments.- Quality-of-Life Issues in Multicultural Marketing Contexts.- The Impact of Culture on Promotional Strategy.- New Approaches to the Understanding of Japanese Consumers and Marketing.- Multi-Cultural Issues in Advertising.- Entry Strategies in Emerging Markets of Asia and Africa.- African-American Consumers Behavior.- Multicultural Services Marketing.- Asian-American Markets: Strategic Issues and Insights.- Multicultural Marketing Issues in Africa: Part II.- Cultural Effects: Markets of Eastern European/Middle East Countries.- Marketing Ethics: Research in Progress.- Multicultural Issues in Retailing.- Multicultural Research Methodology.- Issues in Marketing to Hispanic-American Consumers.- Multicultural Issues in Business-to-Business Marketing.- Multicultural Perceptual Differences and Strategic Tools.- Multicultural Issues in Sales Management.- Healthcare Marketing.- Marketing to African-American Consumers.- Issues in Advertising and Marketing Research in Japan.- Canadian Perspectives on Culture and Ethnicity in Marketing Management.- Multicultural Issues in Asia: Part II.- Multicultural Marketing Issues in Africa: Work-in-Progress.- Business-to-Business Marketing: Work in Progress.- The Role of Culture in Marketing: Canadian Perspectives.- Multicultural European Issues in Marketing.- Multicultural Issues in Australia and New Zealand.
Includes the full proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference? Includes contributions related to marketing strategy, marketing management and consumer behavior Offers quality research and insights in the field of multicultural marketing

< zum Archiv...