- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 98,43, größter Preis: € 115,55, Mittelwert: € 106,99
1
Classroom Management in Teacher Education Programs - Jonathan Ryan Davis
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 98,43
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Jonathan Ryan Davis:

Classroom Management in Teacher Education Programs - gebunden oder broschiert

2017, ISBN: 3319638491

[EAN: 9783319638492], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer International Publishing], FRÜHPÄDAGOGIK; PÄDAGOGIK / AUSBILDUNG LEHRERAUSBILDUNG; LEHRERAUSBILDUNG - LEHRERFORTBILDUNG; SOZIOLOGIE… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Classroom Management in Teacher Education Programs - Jonathan Ryan Davis
Bestellen
bei Weltbild.de
€ 106,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Jonathan Ryan Davis:

Classroom Management in Teacher Education Programs - neues Buch

2017, ISBN: 3319638491

This book investigates the impact of integrating culturally relevant and pedagogically dynamic classroom management strategies into the curriculum of an urban secondary education pre-serv… Mehr…

Nr. 88451943. Versandkosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Classroom Management in Teacher Education Programs
Bestellen
bei Springer.com
€ 106,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Classroom Management in Teacher Education Programs - neues Buch

ISBN: 9783319638492

This book investigates the impact of integrating culturally relevant and pedagogically dynamic classroom management strategies into the curriculum of an urban secondary education pre-serv… Mehr…

Nr. 978-3-319-63849-2. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
4
Classroom Management in Teacher Education Programs - Davis, Jonathan Ryan
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 115,55
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Davis, Jonathan Ryan:
Classroom Management in Teacher Education Programs - gebunden oder broschiert

2017, ISBN: 3319638491

1st ed. 2018 Gebundene Ausgabe Frühpädagogik, Pädagogik / Frühpädagogik, Ausbildung / Lehrerausbildung, Lehrerausbildung - Lehrerfortbildung, Soziologie / Bevölkerung, Siedlung, Stadt, … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Classroom Management in Teacher Education Programs - Jonathan Ryan Davis
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 106,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Jonathan Ryan Davis:
Classroom Management in Teacher Education Programs - Taschenbuch

2018, ISBN: 3319638491

Classroom Management in Teacher Education Programs ab 106.99 € als gebundene Ausgabe: 1st ed. 2018. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Pädagogik, Medien > Bücher nein Buch (gebunden),… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 5 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Classroom Management in Teacher Education Programs


EAN (ISBN-13): 9783319638492
ISBN (ISBN-10): 3319638491
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2018
Herausgeber: Springer International Publishing

Buch in der Datenbank seit 2017-08-04T02:58:58+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-09-15T09:09:41+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783319638492

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-319-63849-1, 978-3-319-63849-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: jonathan davis, jonathan ott
Titel des Buches: classroom management, jonathan, management fun, education


Daten vom Verlag:

Autor/in: Jonathan Ryan Davis
Titel: Palgrave Studies in Urban Education; Classroom Management in Teacher Education Programs
Verlag: Palgrave Macmillan; Springer International Publishing
272 Seiten
Erscheinungsjahr: 2017-10-02
Cham; CH
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
POD
XIII, 272 p. 1 illus.

BB; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Bildungswesen; Lehrerausbildung; Verstehen; pedagogy; urban studies; pre-service methods; teacher preparation programs; positive classroom culture; Teaching and Teacher Education; Early Childhood Education; Research Methods in Education; Urban Sociology; Frühkindliche Pflege & Bildung; Pädagogik; Soziologie; Städte, Stadtgemeinden; EA; BC

Chapter 1. Introduction: The Problem of Integrating Classroom Management into the Lives of Those Learning to Teach.- Chapter 2. Teaching without Classroom Management Coursework: A Case Study—Methods II into Student Teaching.- Chapter 3. Teaching without Classroom Management Coursework: A Case Study—Student Teaching into Teaching.- Chapter 4. The Dynamic Classroom Management Approach (DCMA): What It Is and How It Can Be Integrated into Methods Courses.- Chapter 5. Teaching with Classroom Management Coursework: A Case Study—Methods II into Student Teaching.- Chapter 6. Teaching with Classroom Management Coursework: A Case Study—Student Teaching into Teaching.- Chapter 7. Conclusion. 

This book investigates the impact of integrating culturally relevant and pedagogically dynamic classroom management strategies into the curriculum of an urban secondary education pre-service methods course. The book begins by framing the problem of integrating classroom management into the lives of those learning to teach impact. It then examines multiple case studies of students from the study’s control cohort who did not have classroom management coursework in their methods course.  After breaking down the challenges encountered by the control students, the book offers DCMA as a framework from which teacher educators might create an integrative methods course. The book then analyzes students from the study’s experimental cohort and how they benefited from such an integrative course throughout their teacher preparation and into their first year of teaching. 


Explores what kind of impact classroom management coursework has on pre-service teachers’ ability to implement classroom management strategies and on creating positive learning environments in their classrooms Examines the importance of integrating classroom management coursework into teacher preparation coursework, specifically methods courses is to teacher educators, cooperating teachers, and pre-service teachers Researches the concerns pre-service teachers have about classroom management

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783319876535 Classroom Management in Teacher Education Programs (Jonathan Ryan Davis)


< zum Archiv...