Agent Mediated Electronic Commerce II - neues Buch
ISBN: 9783540677734
The Internet is spawning many new markets and electronic commerce is changing many market conventions. Not only are old commercial practices being adapted to the new conditions of immedia… Mehr…
The Internet is spawning many new markets and electronic commerce is changing many market conventions. Not only are old commercial practices being adapted to the new conditions of immediacy brought forth by the global networks, but new products and services, as well as new practices, are beginning to appear. There is already ample evidence that agent-based technologies will be crucial for these - velopments. However many theoretical, technological, sociological, and legal - pects will need to be addressed before such opportunities become a significant reality. In addition to streamlining traditional transactions, agents enable new types of transactions. For example, the elusive one-to-one marketing becomes more of a - ality when consumer agents capture and share (or sell) consumer demographics. Prices and other transaction dimensions need no longer to be fixed; selling agents can dynamically tailor merchant offerings to each consumer. Economies of scale become feasible in new markets when agents negotiate on special arbitration c- tracts. Dynamic business relationships will give rise to more competitively agile organizations. It is these new opportunities combined with substantial reduction in transaction costs that will revolutionize electronic commerce., Springer<
Springer.com
Nr. 978-3-540-67773-4. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00) Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Agent Mediated Electronic Commerce Ii: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems (Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence) (Pt. 2) - Taschenbuch
2000, ISBN: 9783540677734
256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstkle… Mehr…
256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstklebender Folie). Zustand unter Berücksichtigung des Alters gut. Tagesaktueller, sicherer und weltweiter Versand. Wir liefern grundsätzlich mit beiliegender Rechnung. Lieferung mit Paketdienst und Sendungsverfolgung. 823093.01 Versand D: 3,00 EUR Kategorien / Branchen & Berufe / E-Business / E-Business / Management / Computer & Internet / Computer & Internet / Informatik / Naturwissenschaften & Technik / Industriezweige & Berufe / Marketing / Informatik / Hardware, [PU:Springer,]<
buchfreund.de
getbooks GmbH, 65520 Idstein Versandkosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 3.00) Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Agent Mediated Electronic Commerce Ii: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems (Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence) (Pt. 2) - Taschenbuch
2000, ISBN: 3540677739
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag … Mehr…
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstklebender Folie). Zustand unter Berücksichtigung des Alters gut. Tagesaktueller, sicherer und weltweiter Versand. Wir liefern grundsätzlich mit beiliegender Rechnung. Lieferung mit Paketdienst und Sendungsverfolgung. 823093.01 Kategorien / Branchen & Berufe / E-Business / E-Business / Management / Computer & Internet / Computer & Internet / Informatik / Naturwissenschaften & Technik / Industriezweige & Berufe / Marketing / Informatik / Hardware 3, [PU:Springer,]<
Achtung-Buecher.de
getbooks GmbH, 65510 Idstein Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Agent Mediated Electronic Commerce Ii: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems (Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence) (Pt. 2) - Taschenbuch
2000, ISBN: 3540677739
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag … Mehr…
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstklebender Folie). Zustand unter Berücksichtigung des Alters gut. Tagesaktueller, sicherer und weltweiter Versand. Wir liefern grundsätzlich mit beiliegender Rechnung. 823093.01 Kategorien / Branchen & Berufe / E-Business / E-Business / Management / Computer & Internet / Computer & Internet / Informatik / Naturwissenschaften & Technik / Industriezweige & Berufe / Marketing / Informatik / Hardware 3, [PU:Springer,]<
Achtung-Buecher.de
getbooks GmbH, 65510 Idstein Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Agent Mediated Electronic Commerce II - neues Buch
ISBN: 9783540677734
The Internet is spawning many new markets and electronic commerce is changing many market conventions. Not only are old commercial practices being adapted to the new conditions of immedia… Mehr…
The Internet is spawning many new markets and electronic commerce is changing many market conventions. Not only are old commercial practices being adapted to the new conditions of immediacy brought forth by the global networks, but new products and services, as well as new practices, are beginning to appear. There is already ample evidence that agent-based technologies will be crucial for these - velopments. However many theoretical, technological, sociological, and legal - pects will need to be addressed before such opportunities become a significant reality. In addition to streamlining traditional transactions, agents enable new types of transactions. For example, the elusive one-to-one marketing becomes more of a - ality when consumer agents capture and share (or sell) consumer demographics. Prices and other transaction dimensions need no longer to be fixed; selling agents can dynamically tailor merchant offerings to each consumer. Economies of scale become feasible in new markets when agents negotiate on special arbitration c- tracts. Dynamic business relationships will give rise to more competitively agile organizations. It is these new opportunities combined with substantial reduction in transaction costs that will revolutionize electronic commerce., Springer<
Nr. 978-3-540-67773-4. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
Agent Mediated Electronic Commerce Ii: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems (Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence) (Pt. 2) - Taschenbuch
2000, ISBN: 9783540677734
256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstkle… Mehr…
256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstklebender Folie). Zustand unter Berücksichtigung des Alters gut. Tagesaktueller, sicherer und weltweiter Versand. Wir liefern grundsätzlich mit beiliegender Rechnung. Lieferung mit Paketdienst und Sendungsverfolgung. 823093.01 Versand D: 3,00 EUR Kategorien / Branchen & Berufe / E-Business / E-Business / Management / Computer & Internet / Computer & Internet / Informatik / Naturwissenschaften & Technik / Industriezweige & Berufe / Marketing / Informatik / Hardware, [PU:Springer,]<
Versandkosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 3.00) getbooks GmbH, 65520 Idstein
Agent Mediated Electronic Commerce Ii: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems (Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence) (Pt. 2) - Taschenbuch
2000
ISBN: 3540677739
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag … Mehr…
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstklebender Folie). Zustand unter Berücksichtigung des Alters gut. Tagesaktueller, sicherer und weltweiter Versand. Wir liefern grundsätzlich mit beiliegender Rechnung. Lieferung mit Paketdienst und Sendungsverfolgung. 823093.01 Kategorien / Branchen & Berufe / E-Business / E-Business / Management / Computer & Internet / Computer & Internet / Informatik / Naturwissenschaften & Technik / Industriezweige & Berufe / Marketing / Informatik / Hardware 3, [PU:Springer,]<
Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) getbooks GmbH, 65510 Idstein
Agent Mediated Electronic Commerce Ii: Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems (Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence) (Pt. 2) - Taschenbuch
2000, ISBN: 3540677739
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag … Mehr…
Taschenbuch 256 Seiten Taschenbuch Gepflegtes ehemaliges Bibliotheksexemplar mit den üblichen Kennzeichnungen (z.B. Barcode und Inventarisierungsnummer); in der Regel foliiert (Umschlag aus selbstklebender Folie). Zustand unter Berücksichtigung des Alters gut. Tagesaktueller, sicherer und weltweiter Versand. Wir liefern grundsätzlich mit beiliegender Rechnung. 823093.01 Kategorien / Branchen & Berufe / E-Business / E-Business / Management / Computer & Internet / Computer & Internet / Informatik / Naturwissenschaften & Technik / Industriezweige & Berufe / Marketing / Informatik / Hardware 3, [PU:Springer,]<
Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) getbooks GmbH, 65510 Idstein
1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.
This book evaluates the challenges that agent-based electronic commerce faces as well as the opportunities that agent technology offers for conducting business electronically.This book originates from a workshop held during IJCAI 1999. Besides revised refereed workshop papers, several contributions by leading experts were solicited in order to provide complete and competent coverage of all relevant aspects.
Detailangaben zum Buch - Agent Mediated Electronic Commerce II
EAN (ISBN-13): 9783540677734 ISBN (ISBN-10): 3540677739 Gebundene Ausgabe Taschenbuch Erscheinungsjahr: 2000 Herausgeber: Springer Berlin
Buch in der Datenbank seit 2007-10-12T13:14:48+02:00 (Vienna) Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-28T11:28:04+01:00 (Vienna) ISBN/EAN: 9783540677734
ISBN - alternative Schreibweisen: 3-540-67773-9, 978-3-540-67773-4 Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe: Autor des Buches: sierra Titel des Buches: agent mediated electronic commerce, generation maybe, our generation, lecture notes artificial intelligence, lecture notes computer science, electronic media, next, artificial intelligence systems
Daten vom Verlag:
Autor/in: Alexandros Moukas; Carles Sierra; Fredrik Ygge Titel: Lecture Notes in Computer Science; Lecture Notes in Artificial Intelligence; Agent Mediated Electronic Commerce II - Towards Next-Generation Agent-Based Electronic Commerce Systems Verlag: Springer; Springer Berlin 242 Seiten Erscheinungsjahr: 2000-07-26 Berlin; Heidelberg; DE Sprache: Englisch 53,49 € (DE) 54,99 € (AT) 59,00 CHF (CH) Available IX, 242 p.
BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Informatik; Künstliche Intelligenz; Verstehen; Electronic Commerce; Intelligent Agents; Internet agents; Origin; agent coordination; agent mediated business; agent negotiation; artificial intelligence; autonomous agents; electronic auctions; electronic marketplaces; mobile agents; multi-agent systems; Artificial Intelligence; Computer Communication Networks; Computer and Information Systems Applications; Computers and Society; IT in Business; Netzwerk-Hardware; Angewandte Informatik; Digital- und Informationstechnologien: soziale und ethische Aspekte; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Unternehmensanwendungen; EA
Shopbots and Pricebots.- Civil Agent Societies: Tools for Inventing Open Agent-Mediated Electronic Marketplaces.- Legal Issues for Personalised Advertising on Internet: The AIMedia Case Study.- Energy Resellers - An Endangered Species?.- Modeling Supply Chain Formation in Multiagent Systems.- Jangter: A Novel Agent-Based Electronic Marketplace.- Bid Selection Strategies for Multi-agent Contracting in the Presence of Scheduling Constraints.- Resource Allocation Using Sequential Auctions.- Profit-Driven Matching in E-Marketplaces: Trading Composable Commodities.- Two-Sided Learning in an Agent Economy for Information Bundles.- Optimal Auction Design for Agents with Hard Valuation Problems.- Auctions without Auctioneers: Distributed Auction Protocols. Includes supplementary material: sn.pub/extras
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten: