- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 49,95, größter Preis: € 49,95, Mittelwert: € 49,95
1
Happening in Education ¿ An Empirical Study - Martin Blaszk
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 49,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Martin Blaszk:

Happening in Education ¿ An Empirical Study - gebunden oder broschiert

2021, ISBN: 363172246X

[EAN: 9783631722466], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Peter Lang], ACTIVEINVOLVEMENT; BRICOLAGE; CRITICALPEDAGOGY; DANUTA; LIMINALPRACTICE; PARTICPATORYRESEARCH; SPACE; STANULEWICZ; SECONDARYSCH… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Happening in Education ? An Empirical Study - Martin Blaszk
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 49,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Martin Blaszk:

Happening in Education ? An Empirical Study - gebunden oder broschiert

2021, ISBN: 9783631722466

Buch, Hardcover, The book describes an empirical study which inquired into the involvement of secondary school learners in the planning, preparation and enactment of two happenings. The s… Mehr…

Versandkosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.
Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Happening in Education ? An Empirical Study


EAN (ISBN-13): 9783631722466
ISBN (ISBN-10): 363172246X
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2021
Herausgeber: Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der Wissenschaften

Buch in der Datenbank seit 2022-06-24T23:18:09+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-08-12T11:29:59+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783631722466

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-631-72246-X, 978-3-631-72246-6


Daten vom Verlag:

Autor/in: Martin Blaszk
Titel: Gdansk Studies in Language; Happening in Education – An Empirical Study
Verlag: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften
234 Seiten
Erscheinungsjahr: 2021-06-07
Frankfurt a.M. DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,377 kg
Sprache: Englisch
49,95 € (DE)
51,40 € (AT)
58,00 CHF (CH)
POD

BB; Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft/Englische Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft; Fremdsprachendidaktik: Theorie und Methoden; Verstehen; EDUCATION / Bilingual Education; FOREIGN LANGUAGE STUDY / General; FOREIGN LANGUAGE STUDY / English as a Second Language; FOREIGN LANGUAGE STUDY / German; FOREIGN LANGUAGE STUDY / Latin; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / General; Sociolinguistics; Language teaching theory & methods; Erziehung, Schul- und Bildungswesen; active involvement; Blaszk; bricolage; critical pedagogy; Danuta; Education; Empirical; Happening; liminal practice; Martin; particpatory research; secondary school; Space; Stanulewicz; Study; Soziolinguistik; EA

Martin Blaszk

The book describes an empirical study which inquired into the involvement of secondary school learners in the planning, preparation and enactment of two happenings. The study took the form of particpatory action research and used a data collection strategy based upon bricolage and the rhizome. Analysis was made of photographs, artefacts and posts from a blog, resulting from happening project sessions. Data was also gathered using auto-narrative, autobiographical interviews and group discussions. The data was interpreted in connection with educational discourses: critical pedagogy, teaching as a liminal practice and creative pedagogy. The research showed the learners were personally and actively involved in the happening project in contrast to what normally occurred in school lessons.

The book describes an empirical study into the involvement of secondary school learners in the production of two happenings. It took the form of particpatory action research and used a research strategy based upon bricolage and the rhizome. The data showed learners were actively involved in the happening project, unlike their school lessons.

happening – empirical study – secondary school – particpatory action research – bricolage – rhizome – conceptual maps – critical pedagogy – liminal practice – creative pedagogy – multiple intelligences – personal and active involvement



< zum Archiv...