ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Mehr…
BookDepository.com Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Mehr…
BookDepository.com Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2008, ISBN: 9783639025774
Erscheinungsdatum: 05/2008, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Cultural Differences in Sensory Brands, Titelzusatz: Differences and Similarities in Perceptions … Mehr…
Averdo.com Nr. Versandkosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Cultural Differences in Sensory Brands - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - L… Mehr…
Fnac.com Nr. Versandkosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30) Details... |
ISBN: 3639025776
Cultural Differences in Sensory Brands ab 48.99 EURO Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]
eBook.de Nr. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller E.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Mehr…
ISBN: 9783639025774
Paperback, [PU: VDM Verlag Dr. Mueller e.K.], The emergence of sensory branding enables brands to accomplish a lasting brand-consumer bond by dipping into past experiences and by creating… Mehr…
2008
ISBN: 9783639025774
Erscheinungsdatum: 05/2008, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Cultural Differences in Sensory Brands, Titelzusatz: Differences and Similarities in Perceptions … Mehr…
ISBN: 9783639025774
Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Cultural Differences in Sensory Brands - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - L… Mehr…
ISBN: 3639025776
Cultural Differences in Sensory Brands ab 48.99 EURO Differences and Similarities in Perceptions and Meanings of Sensory Brands Medien > Bücher, [PU: VDM Verlag Dr. Müller, Saarbrücken]
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Cultural Differences in Sensory Brands
EAN (ISBN-13): 9783639025774
ISBN (ISBN-10): 3639025776
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2008
Herausgeber: VDM Verlag
120 Seiten
Gewicht: 0,197 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2008-06-17T13:37:09+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-02-17T16:33:32+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783639025774
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-02577-6, 978-3-639-02577-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: weinberger
Titel des Buches: differences
< zum Archiv...