- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 57,69, größter Preis: € 68,00, Mittelwert: € 62,36
1
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction : English Learning in an Adult IEP Classroom - Sunmee Chang
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 62,56
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Sunmee Chang:

Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction : English Learning in an Adult IEP Classroom - Taschenbuch

2010, ISBN: 3639305221

[EAN: 9783639305227], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware -With the emphasis on the classroom as one of the most important places where language lea… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction
Bestellen
bei Dodax.de
€ 68,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction - neues Buch

ISBN: 9783639305227

With the emphasis on the classroom as one of the most important places where language learning occurs, the study presented in this dissertation looked at classroom interaction occurring i… Mehr…

Nr. 32L66908VIO. Versandkosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
3
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction - Chang, Sunmee
Bestellen
bei Averdo.com
€ 60,69
Bestellengesponserter Link
Chang, Sunmee:
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction - Taschenbuch

2010

ISBN: 9783639305227

Erscheinungsdatum: 11/2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction, Titelzusatz: English Learning in an Adult … Mehr…

Nr. 71791152. Versandkosten:, Next Day, zzgl. Versandkosten.
4
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction: English Learning in an Adult IEP Classroom - Chang, Sunmee
Bestellen
bei amazon.de
€ 62,88
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Chang, Sunmee:
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction: English Learning in an Adult IEP Classroom - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783639305227

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 176 Seiten, Publiziert: 2010-11-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.59 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, VDM Verlag Dr. M… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction: English Learning in an Adult IEP Classroom - Chang, Sunmee
Bestellen
bei amazon.de
€ 57,69
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Chang, Sunmee:
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction: English Learning in an Adult IEP Classroom - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783639305227

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 176 Seiten, Publiziert: 2010-11-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.59 kg, Film, Kunst & Kultur, Kategorien, Bücher, Schule & Lernen, VDM Verlag Dr. M… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction: English Learning in an Adult IEP Classroom

With the emphasis on the classroom as one of the most important places where language learning occurs, the study presented in this dissertation looked at classroom interaction occurring in a class of adult ESL learners in a university-based intensive English language program (IEP). The study is based on the sociocultural perspective of language and learning, which views language learning as a process of socialization into competent participation in socioculturally significant language practices. The results showed that the major turn-taking interaction pattern was Initiation- Response-Follow up (IRF) and the students differently responded according to the types of teacher's utterances. Since few studies of adult L2 learning have focused on interaction in the classroom from a sociocultural perspective, and even less on IEP, this study will contribute to the L2 learning literature by examining interaction in adult classroom in terms of getting at the micro details of what teachers consider exemplary. This study will also help ESL practitioners have more specific ideas (strategies) about how to guide culturally diverse adult ESL students in the classroom.

Detailangaben zum Buch - Look, Who's Talking?: L2 Learning through Interaction: English Learning in an Adult IEP Classroom


EAN (ISBN-13): 9783639305227
ISBN (ISBN-10): 3639305221
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: VDM Verlag Dr. Müller

Buch in der Datenbank seit 2007-05-01T19:49:20+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-02-02T15:35:57+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783639305227

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-639-30522-1, 978-3-639-30522-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: chang
Titel des Buches: talking myself, learning english


< zum Archiv...