- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 5,62, größter Preis: € 15,99, Mittelwert: € 13,23
1
Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis - Weber, Phillip
Bestellen
bei booklooker.de
€ 15,99
Versand: € 0,00
Bestellen
gesponserter Link
Weber, Phillip:

Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis - Erstausgabe

2010, ISBN: 9783640582846

Taschenbuch

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: GRIN Verlag], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Seminar paper from the year 2009 in the … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
2
Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis: A macro-environmental and competitive audit - Weber, Phillip
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 10,62
(ca. € 12,70)
Versand: € 5,74
Bestellen
gesponserter Link

Weber, Phillip:

Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis: A macro-environmental and competitive audit - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783640582846

GRIN Publishing, Paperback, 28 Seiten, Publiziert: 2010-08-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 9783640582846, 0.04 kg, Verkaufsrang: 4883640, Call Centre Management, Manage… Mehr…

Versandkosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.74) WeBuyBooks
3
Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis - Weber, Phillip
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 15,99
Versand: € 0,00
Bestellen
gesponserter Link
Weber, Phillip:
Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis - Taschenbuch

2010

ISBN: 3640582845

[EAN: 9783640582846], Neubuch, [PU: GRIN Verlag], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING UND AND, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung für Sie gedruckt. Se… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 5 (von 5)]
4
Bestellen
bei alibris.co.uk
€ 15,85
Bestellen
gesponserter Link
Phillip Weber:
Abercrombie & Fitch-Marketing Analysis: a Macro-Environmental and Competitive Audit - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783640582846

Softcover, 28 pages. 8.27x5.51x0.16 inches., Neubuch, [PU: GRIN Verlag oHG]

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Exeter, DEVON, Revaluation Books
5
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 6,38
(ca. € 5,62)
Versand: € 10,57
Bestellen
gesponserter Link
Phillip Weber:
Abercrombie & Fitch - Marketing Analysis - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783640582846

GRIN Verlag, 2010-08-10. Paperback. Good., GRIN Verlag, 2010-08-10, 2.5

Versandkosten: EUR 10.57 Ergodebooks

Details zum Buch
Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis: A macro-environmental and competitive audit

This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a general overview of the situation of the company. It looks at internal and external factors using marketing tools like PEST- or SWOT-analysis. Because of the better data situation it focuses on the US market.General InformationAbercrombie & Fitch Co. (A&F) is a stock exchange listed clothes company. In its 1,125 shops it sells high quality casual clothes, personal care items and accessories for men, women and kids. It consists of the brands Abercrombie & Fitch, Abercrombie, Hollister and RUEHL. Its headquarter is located in Albany Ohio (USA) since 2001.(Abercrombie & Fitch, 2009).In 1892 David Abercrombie opened a shop called Abercrombie & Co whichspecialized in camping equipment. In 1904 Ezra Fitch joined the company and the name was changed to Abercrombie & Fitch (Pitzke1, 2007).With a change in the management in 1992 Abercrombie & Fitch repositioned itself in the market shifting its main focus on young and casual lifestyle fashion with the main target group being 18 to 22 year-old college students, male and female.With the brand Abercrombie launched in 1998 the Company extended its business and tried to reach boys and girls between seven and fourteen.

Detailangaben zum Buch - Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis: A macro-environmental and competitive audit


EAN (ISBN-13): 9783640582846
ISBN (ISBN-10): 3640582845
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: GRIN Publishing
28 Seiten
Gewicht: 0,051 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2010-08-28T16:26:27+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-01-25T16:55:55+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783640582846

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-640-58284-5, 978-3-640-58284-6


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783640583119 Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis (Phillip Weber)


< zum Archiv...