- 3 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 234,18, größter Preis: € 1.325,13, Mittelwert: € 959,95
1
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 1.320,55
Versand: € 64,101
Bestellengesponserter Link
Klaus Fog; Christian Budtz; Baris Yakaboylu:

Storytelling: Branding in Practice - Erstausgabe

2010, ISBN: 3642062504

Taschenbuch

[EAN: 9783642062506], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Springer], A+ Customer service! Satisfaction Guaranteed! Book is in Used-Good condition. Pages and cover are clean and intact. Used it… Mehr…

  - NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 64.10 GlassFrogBooks, Minden, NV, U.S.A. [64674448] [Rating: 4 (von 5)]
2
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 1.325,13
Versand: € 64,331
Bestellengesponserter Link

Klaus Fog; Christian Budtz; Baris Yakaboylu:

Storytelling: Branding in Practice - Erstausgabe

2010, ISBN: 3642062504

Taschenbuch

[EAN: 9783642062506], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Springer], A+ Customer service! Satisfaction Guaranteed! Book is in Used-Good condition. Pages and cover are clean and intact. Used it… Mehr…

  - NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 64.33 GlassFrogBooks, Minden, NV, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (von 5)]
3
Bestellen
bei Printsasia
€ 234,18
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Baris Yakaboylu Christian Budtz Klaus Fog:
Storytelling Branding in Practice - neues Buch

ISBN: 3642062504

Storytelling Branding in Practice Author :Baris Yakaboylu Christian Budtz Klaus Fog 9783642062506 3642062504, [PU: Springer, Berlin/Heidelberg/New York, NY]

  - new Versandkosten: EUR 0.00

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Storytelling Branding in Practice


ISBN (ISBN-10): 3642062504 (ISBN-13: 9783642062506)
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer

Buch in der Datenbank seit 2014-07-23T12:05:51+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2018-06-06T07:05:32+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783642062506

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-06250-4


Daten vom Verlag:

Autor/in: Klaus Fog; Christian Budtz; Baris Yakaboylu
Titel: Storytelling - Branding in Practice
Verlag: Springer Berlin
238 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-10-14
Gewicht: 0,410 kg
Sprache: Englisch
42,75 € (DE)
66,50 CHF (CH)
Not available (reason unspecified)

BC; PB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Corporate Communication; Marketing; Management; Branding; Storytelling; Professional/practitioner

Foreword.- Branding through Storytelling.- The Toolbox: The Four Elements of Storytelling.- Storytelling in Business.- The Company Core Story.- Authentic Raw Material for Storytelling.- Storytelling Applied: Storytelling as a Management Tool.- Storytelling in Advertising.- When Storytelling Becomes Dialogue.- The Media as Storytelling Partner.- Tearing Down the Walls.
As a concept, storytelling has won a decisive foothold in the debate on how brands of the future will be shaped. Yet, companies are still confused as to how and why storytelling can make a difference to their business. What is the point of telling stories anyway? What makes a good story? And how do you go about telling it so that it supports the company brand? This book is written for practitioners by practitioners. Through real life examples, simple guidelines and practical tools, the book aims to inspire companies to use storytelling as a means of building their brand - internally as well as externally.

< zum Archiv...