ISBN: 9783834923240
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User Generated Branding / Integrating User Generated Content into Brand Management / Ulrike Arnhold / Taschenbuch / Innovatives Markenmanagement / Paperback / XXVIII / Englisch / 2010 / Gabler Verlag - Taschenbuch
2010, ISBN: 9783834923240
[ED: Taschenbuch], [PU: Gabler Verlag], From a brand management perspective Ulrike Arnhold analyses the impact of interactive marketing programmes in Web 2.0, evaluating user generated co… Mehr…
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2010, ISBN: 3834923249
2010 Kartoniert / Broschiert Branding (wirtschaftlich), Marke / Branding, Marketing / Branding, Betriebswirtschaft und Management, BrandCommunities; BrandManagement; InteraktivesMarketi… Mehr…
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User Generated Branding: Integrating User Generated Content into Brand Management (Innovatives Markenmanagement) - Taschenbuch
2010, ISBN: 3834923249
[EAN: 9783834923240], [PU: Gabler Verlag], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average … Mehr…
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User Generated Branding: Integrating User Generated Content into Brand Management (Innovatives Markenmanagement) - Taschenbuch
ISBN: 9783834923240
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Arnhold, Ulrike:
User Generated Branding / Integrating User Generated Content into Brand Management / Ulrike Arnhold / Taschenbuch / Innovatives Markenmanagement / Paperback / XXVIII / Englisch / 2010 / Gabler Verlag - Taschenbuch2010, ISBN: 9783834923240
[ED: Taschenbuch], [PU: Gabler Verlag], From a brand management perspective Ulrike Arnhold analyses the impact of interactive marketing programmes in Web 2.0, evaluating user generated co… Mehr…
2010
ISBN: 3834923249
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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
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Detailangaben zum Buch - User Generated Branding: Integrating User Generated Content into Brand Management (Innovatives Markenmanagement)
EAN (ISBN-13): 9783834923240
ISBN (ISBN-10): 3834923249
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Gabler Verlag
451 Seiten
Gewicht: 0,631 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-08-22T19:16:44+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-08T02:07:49+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783834923240
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-2324-9, 978-3-8349-2324-0
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: arnhold, ulrike may
Titel des Buches: content management, brand, markenmanagement, ugb, the user always right, branding
Daten vom Verlag:
Autor/in: Ulrike Arnhold
Titel: Innovatives Markenmanagement; User Generated Branding - Integrating User Generated Content into Brand Management
Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
451 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-07-15
Wiesbaden; DE
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XXVIII, 451 p. 71 illus.
BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Verstehen; Management; Brand Communities; Brand Management; Content; Interaktives Marketing; Market research; Marketing; Web; Web 2.0; Web2.0; Word of Mouth; communication; Business and Management; Marketing; Marketing und Vertrieb; EA
What is the value of user generated content in branding? Do social media activities such as brand communities and blogs rather harm or strengthen the brand? Ulrike Arnhold investigates these burning questions, introducing the concept of user generated branding. From a brand management perspective she analyses the impact of interactive marketing programmes in Web 2.0, evaluating user generated content as a tool of the brand communication mix. Her book provides not only a comprehensive empiric analysis but also managerial implications. Thus, this pioneer study will help both scholars and practitioners to gain a thorough understanding of the roots, strategies and applications of user generated content in branding.Wirtschaftswissenschaftliche Studie
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