- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 81,39, größter Preis: € 106,99, Mittelwert: € 95,41
1
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Codita, Roxana
Bestellen
bei Averdo.com
€ 81,39
Versand: € 0,00
Bestellen
Codita, Roxana:

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Taschenbuch

2011, ISBN: 9783834925961

Erscheinungsdatum: 09.12.2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization, Titelzusatz: German Consumer Goods Compa… Mehr…

Nr. 70510501. Versandkosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
2
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Codita, Roxana
Bestellen
bei ebooks.com
$ 109,00
(ca. € 96,08)
Bestellen

Codita, Roxana:

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - neues Buch

ISBN: 9783834925961

This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, … Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
3
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Roxana Codita
Bestellen
bei Springer.com
€ 106,99
Bestellen
Roxana Codita:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - neues Buch

ISBN: 9783834925961

Business and Management; Marketing; Management Construct Conceptualization and Operationalization, Formative Measurement, Industrial Organization Theory, Resource-Based View, Wirtschaftsw… Mehr…

  - Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
Bezahlte Anzeige
4
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization
Bestellen
bei eBook.de
€ 106,99
Versand: € 0,00
Bestellen
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - neues Buch

2011, ISBN: 3834925969

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization ab 106.99 EURO German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe Gabler Research Applied Marketing Science / Angewandte Ma… Mehr…

  - Nr. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Roxana Codita
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 85,59
Versand: € 0,00
Bestellen
Roxana Codita:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783834925961

German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe, 2011, Softcover, Buch, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler]

Versandkosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

Details zum Buch
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization

:This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability, face, convergent and discriminant validity, while further research is required to establish the construct's nomological validity. Findings reveal that German consumer goods companies adopt a high degree of marketing-mix standardization in Central and Eastern Europe, with product and promotion being the most standardized elements.

Detailangaben zum Buch - Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization


EAN (ISBN-13): 9783834925961
ISBN (ISBN-10): 3834925969
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Seiten
Gewicht: 0,488 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-04-09T22:40:40+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2020-11-29T22:41:43+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783834925961

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-2596-9, 978-3-8349-2596-1


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783834961693 Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization (Roxana Codita)


< zum Archiv...