- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 48,99, größter Preis: € 66,92, Mittelwert: € 52,58
1
Bestellen
bei booklooker.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Munusamy, Jayaraman / Tat Lim, Cheam / Chelliah, Shankar:

THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY - In the perspectives of Malaysia - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838388854

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This book explains whether mobile phone features, design, quality, style and price affect the selection of mobile pho… Mehr…

  - Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 75,90
(ca. € 66,92)
Versand: € 15,871
Bestellengesponserter Link

Shankar Chelliah#Cheam Tat Lim#Jayaraman Munusamy:

The Determinants Of Consumer Buying Behaviour in Mobile Phone Industry - neues Buch

2010, ISBN: 9783838388854

This book explains whether mobile phone features, design, quality, style and price affect the selection of mobile phones by mobile phone users. A quantitative method was deployed where a … Mehr…

  - No. 23403885. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.87)
3
The Determinants of Consumer Buying Behaviour in Mobile Phone Industry - Jayaraman Munusamy
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 48,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Jayaraman Munusamy:
The Determinants of Consumer Buying Behaviour in Mobile Phone Industry - Taschenbuch

ISBN: 9783838388854

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This book explains whether mobile phone features, design, quality, style and price affect the selection of mobile phones by mobile phone … Mehr…

  - Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY - Jayaraman Munusamy/ Cheam Tat Lim/ Shankar Chelliah
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 49,00
Versand: € 25,001
Bestellengesponserter Link
Jayaraman Munusamy/ Cheam Tat Lim/ Shankar Chelliah:
THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY - Taschenbuch

ISBN: 3838388852

THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY ab 49 € als Taschenbuch: In the perspectives of Malaysia. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissensc… Mehr…

Nr. 12293354. Versandkosten:, , plus shipping costs. (EUR 25.00)
5
THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY In the perspectives of Malaysia - Munusamy, Jayaraman; Tat Lim, Cheam; Chelliah, Shankar
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 49,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Munusamy, Jayaraman; Tat Lim, Cheam; Chelliah, Shankar:
THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY In the perspectives of Malaysia - neues Buch

2010, ISBN: 3838388852

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY

This book explains whether mobile phone features, design, quality, style and price affect the selection of mobile phones by mobile phone users. A quantitative method was deployed where a total of 120 respondents were interviewed through the survey questionnaires in the city of Petaling Jaya, Shah Alam and Rawang in the State of Selangor, Malaysia. A Multiple Regression Analysis was conducted and the finding shows that mobile phone features, design, style and price affect selection of mobile phones except the quality of the mobile phone. The result shows implications for mobile phone companies and their marketing managers. This study can be a reasonably good guide and reference for mobile phone manufacturers when developing new models of phones and bringing them into the market.

Detailangaben zum Buch - THE DETERMINANTS OF CONSUMER BUYING BEHAVIOUR IN MOBILE PHONE INDUSTRY


EAN (ISBN-13): 9783838388854
ISBN (ISBN-10): 3838388852
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP Lambert Acad. Publ.
64 Seiten
Gewicht: 0,112 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-04-22T07:50:18+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-02-09T10:43:15+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783838388854

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8383-8885-2, 978-3-8383-8885-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: shankar
Titel des Buches: consumer behaviour


< zum Archiv...