2010, ISBN: 9789048166046
Editor: Ardissono, Liliana, Editor: Kobsa, Alfred, Editor: Maybury, Mark T. Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2004, 332 Seiten, Publiziert: 2010-10-2… Mehr…
amazon.co.uk BOOKS etc Gebraucht, wie neu. Versandkosten:Usually dispatched within 13 to 14 days. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 5.62) Details... |
2010, ISBN: 9048166047
Softcover reprint of the original 1st ed. 2004 Kartoniert / Broschiert Informationstheorie, Algorithmen und Datenstrukturen, Data Warehousing, Informationsrückgewinnung, Information Ret… Mehr…
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2010, ISBN: 9789048166046
Taschenbuch
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Collects selected research repo… Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9789048166046
Paperback, [PU: Springer], In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy … Mehr…
BookDepository.com Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2010, ISBN: 9048166047
[EAN: 9789048166046], Nieuw boek, [SC: 86.72], [PU: Springer], Books
AbeBooks.co.uk Lucky's Textbooks, Dallas, TX, U.S.A. [60577173] [Beoordeling: 5 (van 5)] NEW BOOK. Versandkosten: EUR 86.72 Details... |
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6) - Taschenbuch
2010, ISBN: 9789048166046
Editor: Ardissono, Liliana, Editor: Kobsa, Alfred, Editor: Maybury, Mark T. Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2004, 332 Seiten, Publiziert: 2010-10-2… Mehr…
Ardissono, Liliana (Herausgeber); Kobsa, Alfred (Herausgeber); Maybury, Mark T. (Herausgeber):
Personalized Digital Television Targeting Programs to Individual Viewers - Taschenbuch2010, ISBN: 9048166047
Softcover reprint of the original 1st ed. 2004 Kartoniert / Broschiert Informationstheorie, Algorithmen und Datenstrukturen, Data Warehousing, Informationsrückgewinnung, Information Ret… Mehr…
2010
ISBN: 9789048166046
Taschenbuch
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Collects selected research repo… Mehr…
ISBN: 9789048166046
Paperback, [PU: Springer], In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy … Mehr…
2010, ISBN: 9048166047
[EAN: 9789048166046], Nieuw boek, [SC: 86.72], [PU: Springer], Books
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6)
EAN (ISBN-13): 9789048166046
ISBN (ISBN-10): 9048166047
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer
336 Seiten
Gewicht: 0,536 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2011-11-02T02:44:58+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-17T16:58:32+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9789048166046
ISBN - alternative Schreibweisen:
90-481-6604-7, 978-90-481-6604-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: kobs, sor liliana
Titel des Buches: television
Daten vom Verlag:
Autor/in: Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
Titel: Human–Computer Interaction Series; Personalized Digital Television - Targeting Programs to Individual Viewers
Verlag: Springer; Springer Netherland
321 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-10-28
Dordrecht; NL
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XI, 321 p. 82 illus.
BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; evolution; information; information extraction; modeling; multimedia; recommender system; usability; user interface; user modeling; User Interfaces and Human Computer Interaction; Artificial Intelligence; Data Structures and Information Theory; Information Storage and Retrieval; Künstliche Intelligenz; Algorithmen und Datenstrukturen; Informationstheorie; Informationsrückgewinnung, Information Retrieval; Data Warehousing; BB; EA
Electronic Program Guides.- User Modeling and Recommendation Techniques for Personalized Electronic Program Guides.- TV Personalization System.- Case-Studies on the Evolution of the Personalized Electronic Program Guide.- Interactive Television Personalization.- Group Modeling: Selecting a Sequence of Television Items to Suit a Group of Viewers.- Categorization of Japanese TV Viewers Based on Program Genres They Watch.- Broadcast News and Personalized Content.- Personalcasting: Tailored Broadcast News.- Media Augmentation and Personalization Through Multimedia Processing and Information Extraction.- Content Morphing: A Novel System for Broadcast Delivery of Personalizable Content.- ITV User Interfaces.- Designing Usable Interfaces for TV Recommender Systems.- The Time-Pillar World.Collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV Represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9781402021640 Personalized Digital Television (Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury)
< zum Archiv...