- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 125,12, größter Preis: € 206,03, Mittelwert: € 166,27
1
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6)
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 106,89
(ca. € 125,12)
Versand: € 5,621
Bestellengesponserter Link

Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6) - Taschenbuch

2010, ISBN: 9789048166046

Editor: Ardissono, Liliana, Editor: Kobsa, Alfred, Editor: Maybury, Mark T. Springer, Paperback, Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2004, 332 Seiten, Publiziert: 2010-10-2… Mehr…

Gebraucht, wie neu. Versandkosten:Usually dispatched within 13 to 14 days. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 5.62) BOOKS etc
2
Personalized Digital Television Targeting Programs to Individual Viewers - Ardissono, Liliana (Herausgeber); Kobsa, Alfred (Herausgeber); Maybury, Mark T. (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 200,15
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Ardissono, Liliana (Herausgeber); Kobsa, Alfred (Herausgeber); Maybury, Mark T. (Herausgeber):

Personalized Digital Television Targeting Programs to Individual Viewers - Taschenbuch

2010, ISBN: 9048166047

Softcover reprint of the original 1st ed. 2004 Kartoniert / Broschiert Informationstheorie, Algorithmen und Datenstrukturen, Data Warehousing, Informationsrückgewinnung, Information Ret… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
Personalized Digital Television - Ardissono, Liliana Kobsa, Alfred Maybury, Mark T.
Bestellen
bei booklooker.de
€ 132,45
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Ardissono, Liliana Kobsa, Alfred Maybury, Mark T.:
Personalized Digital Television - Erstausgabe

2010

ISBN: 9789048166046

Taschenbuch

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Collects selected research repo… Mehr…

Versandkosten:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 206,03
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Liliana Ardissono:
Personalized Digital Television - Taschenbuch

ISBN: 9789048166046

Paperback, [PU: Springer], In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Bestellen
bei AbeBooks.co.uk
€ 167,60
Versand: € 86,721
Bestellengesponserter Link
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers (Human–Computer Interaction Series - Taschenbuch

2010, ISBN: 9048166047

[EAN: 9789048166046], Nieuw boek, [SC: 86.72], [PU: Springer], Books

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 86.72 Lucky's Textbooks, Dallas, TX, U.S.A. [60577173] [Beoordeling: 5 (van 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6)

TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoption of this technology by consumers, future Digital Television will have to take usability issues thoroughly into account. In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy viewers' interaction requirements.This volume collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV. Drawing upon contributions from academia and industry in the US, Europe and Asia, this book represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television.

Detailangaben zum Buch - Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6)


EAN (ISBN-13): 9789048166046
ISBN (ISBN-10): 9048166047
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer
336 Seiten
Gewicht: 0,536 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2011-11-02T02:44:58+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-17T16:58:32+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9789048166046

ISBN - alternative Schreibweisen:
90-481-6604-7, 978-90-481-6604-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: kobs, sor liliana
Titel des Buches: television


Daten vom Verlag:

Autor/in: Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
Titel: Human–Computer Interaction Series; Personalized Digital Television - Targeting Programs to Individual Viewers
Verlag: Springer; Springer Netherland
321 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-10-28
Dordrecht; NL
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XI, 321 p. 82 illus.

BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; evolution; information; information extraction; modeling; multimedia; recommender system; usability; user interface; user modeling; User Interfaces and Human Computer Interaction; Artificial Intelligence; Data Structures and Information Theory; Information Storage and Retrieval; Künstliche Intelligenz; Algorithmen und Datenstrukturen; Informationstheorie; Informationsrückgewinnung, Information Retrieval; Data Warehousing; BB; EA

Electronic Program Guides.- User Modeling and Recommendation Techniques for Personalized Electronic Program Guides.- TV Personalization System.- Case-Studies on the Evolution of the Personalized Electronic Program Guide.- Interactive Television Personalization.- Group Modeling: Selecting a Sequence of Television Items to Suit a Group of Viewers.- Categorization of Japanese TV Viewers Based on Program Genres They Watch.- Broadcast News and Personalized Content.- Personalcasting: Tailored Broadcast News.- Media Augmentation and Personalization Through Multimedia Processing and Information Extraction.- Content Morphing: A Novel System for Broadcast Delivery of Personalizable Content.- ITV User Interfaces.- Designing Usable Interfaces for TV Recommender Systems.- The Time-Pillar World.
Collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV Represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781402021640 Personalized Digital Television (Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury)


< zum Archiv...