- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 160,49, größter Preis: € 247,14, Mittelwert: € 193,89
1
The Future of the Teaching and Learning of Algebra: The 12th ICMI Study
Bestellen
bei Indigo.ca
C$ 288,50
(ca. € 201,16)
Bestellengesponserter Link

The Future of the Teaching and Learning of Algebra: The 12th ICMI Study - neues Buch

2004, ISBN: 9789048177875

Kaye Stacey'' Helen Chick'' and Margaret Kendal The University of Melbourne'' Australia Abstract: This section reports on the organisation'' procedures'' and publications of the ICMI Stud… Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
2
The Future of the Teaching and Learning of Algebra The 12th ICMI Study - Stacey, Kaye (Herausgeber); Kendal, Margaret (Herausgeber); Chick, Helen (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 189,07
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Stacey, Kaye (Herausgeber); Kendal, Margaret (Herausgeber); Chick, Helen (Herausgeber):

The Future of the Teaching and Learning of Algebra The 12th ICMI Study - Taschenbuch

2010, ISBN: 9048177871

Gebundene Ausgabe

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2004 Kartoniert / Broschiert Lehrerausbildung, Fachspezifischer Unterricht, Mathematik, education; field; mathematics, mit Schutzumschlag 11, [PU:… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
The Future of the Teaching and Learning of Algebra
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 160,49
Versand: € 7,501
Bestellengesponserter Link
The Future of the Teaching and Learning of Algebra - Taschenbuch

2004

ISBN: 9789048177875

*The Future of the Teaching and Learning of Algebra* - The 12th ICMI Study. Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2004 / Taschenbuch für 160.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft,… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., plus verzendkosten. (EUR 7.50)
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 271,95
(ca. € 247,14)
Versand: € 19,081
Bestellengesponserter Link
Kaye Stacey (Editor), Helen Chick (Editor), Margaret Kendal (Editor):
The Future of the Teaching and Learning of Algebra: The 12th ICMI Study (New ICMI Study Series) - Taschenbuch

2010, ISBN: 9789048177875

Gebundene Ausgabe

Springer, 2010-12-14. Softcover reprint of hardcover 1. Paperback. Used:Good., Springer, 2010-12-14, 0

Versandkosten: EUR 19.08 Ergodebooks
5
The Future of the Teaching and Learning of Algebra : The 12th ICMI Study - Stacey, Kaye
Bestellen
bei Blackwells.co.uk
£ 148,26
(ca. € 171,57)
Versand: € 8,971
Bestellengesponserter Link
Stacey, Kaye:
The Future of the Teaching and Learning of Algebra : The 12th ICMI Study - Taschenbuch

ISBN: 9789048177875

paperback

in stock. Versandkosten:Unknown. (EUR 8.97) Blackwells.co.uk

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
The Future of the Teaching and Learning of Algebra

This book presents a wide-ranging, international perspective on the state of the field of algebra from invited participants to the 12th ICMI Study conference held in Melbourne, Australia in 2001. The authors are renowned academics from all around the world who have written individual chapters associated with the teaching and learning of algebra that relate to their particular areas of research and teaching expertise. The book includes information about different approaches to the teaching and learning of algebra - from early algebra to tertiary algebra, the impact of tools and technology (including Computer Algebra Systems), the role of symbols and language, teachers of algebra, and the history of algebra.

Detailangaben zum Buch - The Future of the Teaching and Learning of Algebra


EAN (ISBN-13): 9789048177875
ISBN (ISBN-10): 9048177871
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Springer Netherlands
388 Seiten
Gewicht: 0,585 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2011-09-07T16:14:35+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-24T10:50:19+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9789048177875

ISBN - alternative Schreibweisen:
90-481-7787-1, 978-90-481-7787-5
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: kaye, kendal, kay helen, chick publications
Titel des Buches: algebra, too much future


Daten vom Verlag:

Autor/in: Kaye Stacey; Helen Chick; Margaret Kendal
Titel: New ICMI Study Series; The Future of the Teaching and Learning of Algebra - The 12th ICMI Study
Verlag: Springer; Springer Netherland
373 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-10-28
Dordrecht; NL
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XIV, 373 p.

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Fachspezifischer Unterricht; Verstehen; algebra; education; field; mathematics; Mathematics Education; Curriculum Studies; Teaching and Teacher Education; Mathematik; Curricula: Planung und Entwicklung; Lehrerausbildung; BB; EA

Solving the Problem with Algebra.- The Core of Algebra: Reflections on its Main Activities.- Responses to ‘The Core of Algebra’.- The Early Development of Algebraic Reasoning: The Current State of the Field.- A Toolkit for Analysing Approaches to Algebra.- Research on the Role of Technological Environments in Algebra Learning and Teaching.- Computer Algebra Systems and Algebra: Curriculum, Assessment, Teaching, and Learning.- The History of Algebra in Mathematics Education.- Symbols and Language.- Teachers’ Knowledge and the Teaching of Algebra.- The Teaching and Learning of Tertiary Algebra.- Goals and Content of an Algebra Curriculum for the Compulsory Years of Schooling.- Algebra: A World of Difference.
Presents a wide-ranging, international perspective on the state of the field of algebra from invited participants to the 12th ICMI Study Conference held in Melbourne, Australia in 2001 The authors are renowned academics from all around the world who have written individual chapters associated with the teaching and learning of algebra that relate to their particular areas of research and teaching expertise Includes information about different approaches to the teaching and learning of algebra - from early algebra to tertiary algebra, the impact of tools and technology (including Computer Algebra Systems), the role of symbols and language, teachers of algebra, and the history of algebra

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9781402081316 Future of the Teaching and Learning of Algebra (Helen Chick; Margaret Kendal; Kaye Stacey)


< zum Archiv...