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Visual Thinking / Empowering People & Organizations through Visual Collaboration / Willemien Brand / Taschenbuch / 144 S. / Englisch / 2017 / BIS Publishers / EAN 9789063694531 - Brand, Willemien
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Visual Thinking / Empowering People & Organizations through Visual Collaboration / Willemien Brand / Taschenbuch / 144 S. / Englisch / 2017 / BIS Publishers / EAN 9789063694531 - Taschenbuch

2017, ISBN: 9789063694531

[ED: Taschenbuch], [PU: BIS Publishers], Visual thinking and drawing are both becoming increasingly important in today's business settings. A picture really can tell a thousand words. Vis… Mehr…

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Visual Thinking: Empowering People and Organisations through Visual Collaboration - Taschenbuch

2017, ISBN: 9789063694531

BIS Publishers, Taschenbuch, Auflage: 6, 376 Seiten, Publiziert: 2017-03-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9789063694531, 1.13 kg, Verkaufsrang: 73582, Recht, Kategorien,… Mehr…

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2017

ISBN: 9789063694531

BIS Publishers, Taschenbuch, Auflage: 6, 376 Seiten, Publiziert: 2017-03-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9789063694531, 1.13 kg, Verkaufsrang: 73582, Recht, Kategorien,… Mehr…

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2017, ISBN: 9789063694531

BIS Publishers, Taschenbuch, Auflage: 6, 376 Seiten, Publiziert: 2017-03-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9789063694531, 1.13 kg, Verkaufsrang: 26840, Recht, Kategorien,… Mehr…

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Visual Thinking Empowering People & Organizations through Visual Collaboration - Taschenbuch

2017, ISBN: 9063694539

[EAN: 9789063694531], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: BIS Publishers], GRAFIK-DESIGN, KREATIVITÄT, VISUELLE KOMMUNIKATION, 144 S. Buch weist im oberen Viertel Knicke auf Sprache: Engl… Mehr…

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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Visual Thinking: Empowering People and Organisations through Visual Collaboration

Visual thinking and drawing are both becoming increasingly important in today’s business settings. A picture really can tell a thousand words. Visualisation is a crucial part of the journey for companies seeking to boost enterprise agility, break down silos and increase employee and customer engagement. Visualising thought processes can help break down complex problems. It empowers teams and staff to build on one another’s ideas, fosters collaboration, jump-starts co-creation and boosts innovation.

Visual Thinking will help brush aside misconceptions that may have prevented you using these techniques in your workplace. You don’t need Van Gogh’s artistic talent or Einstein’s intelligence to harness the power of visual thinking and make your company more successful.

With the right mindset and the simple skills this book provides you the skills to develop your own signature and style and start generating change by integrating visual communication into your busines

Detailangaben zum Buch - Visual Thinking: Empowering People and Organisations through Visual Collaboration


EAN (ISBN-13): 9789063694531
ISBN (ISBN-10): 9063694539
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2017
Herausgeber: BIS Publishers

Buch in der Datenbank seit 2016-11-14T12:19:57+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-04-05T18:02:22+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9789063694531

ISBN - alternative Schreibweisen:
90-6369-453-9, 978-90-6369-453-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: willemien brand, einstein
Titel des Buches: visual thinking, collaboration, kreativität, brand thinking


Daten vom Verlag:

Autor/in: Willemien Brand
Titel: Visual Thinking; Visual Thinking - Empowering People & Organizations through Visual Collaboration
Verlag: BIS Publishers; Laurence King Publishing
144 Seiten
Erscheinungsjahr: 2017-03-21
Amsterdam; NL
Gedruckt / Hergestellt in Türkei.
Sprache: Englisch
22,99 € (DE)
22,99 € (AT)
Available
durchgehend farbig ilustriert

BA; B131; B504; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation/Sonstiges; Betriebswirtschaft und Management; Optimieren; Grafik-Design; Kreativität; visuelle Kommunikation; Verstehen


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