- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 72,37, größter Preis: € 117,69, Mittelwert: € 103,65
1
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16¿18, 2001 - Fröhlich, B. (Herausgeber); Bullinger, H. -J. (Herausgeber); Deisinger, J. (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 111,22
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Fröhlich, B. (Herausgeber); Bullinger, H. -J. (Herausgeber); Deisinger, J. (Herausgeber):

Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16¿18, 2001 - Taschenbuch

2001, ISBN: 3211836713

Softcover reprint of the original 1st ed. 2001 Kartoniert / Broschiert Grafik (EDV), 3-D-Programm / Virtuelle Realität, Virtuelle Realität - Virtual Reality, Grafikprogrammierung, Angew… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
2
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001: Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16-18, 2001 B. Frï
Bestellen
bei BarnesandNoble.com
€ 109,99
Bestellengesponserter Link
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001: Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16-18, 2001 B. Frï - neues Buch

2001, ISBN: 9783211836712

17 papers report on the latest scientific advances in the fields of immersive projection technology and virtual environments. The main topics included here are human computer interaction … Mehr…

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
3
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 1618, 2001 Softcover reprint of the original 1st ed. 2001 - Fröhlich, B., J. Deisinger  und H.-J. Bullinger
Bestellen
bei buchfreund.de
€ 72,37
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Fröhlich, B., J. Deisinger und H.-J. Bullinger:
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 1618, 2001 Softcover reprint of the original 1st ed. 2001 - Taschenbuch

2001

ISBN: 9783211836712

Softcover reprint of the original 1st ed. 2001 Gepflegter, sauberer Zustand. Aus der Auflösung einer renommierten Bibliothek. Kann Stempel beinhalten. 421887/202 Versandkostenfreie Liefer… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin
4
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 106,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 - Taschenbuch

2001, ISBN: 9783211836712

*Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001* - Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart Germany May 1618 2001. Softcover reprint of the original 1st ed. 20… Mehr…

3211836713. Versandkosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 - B. Fröhlich; J. Deisinger; H.-J. Bullinger
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 117,69
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
B. Fröhlich; J. Deisinger; H.-J. Bullinger:
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 - Taschenbuch

2001, ISBN: 9783211836712

Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16?18, 2001, Buch, Softcover, Softcover reprint of the original 1st ed. 2001, [PU: Springer Wien], Springer Wien, 2001

Versandkosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001: Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16-18, 2001 B. Frï

17 papers report on the latest scientific advances in the fields of immersive projection technology and virtual environments. The main topics included here are human computer interaction (user interfaces, interaction techniques), software developments (virtual environment applications, rendering techniques), and input/output devices.

Detailangaben zum Buch - Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001: Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16-18, 2001 B. Frï


EAN (ISBN-13): 9783211836712
ISBN (ISBN-10): 3211836713
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2001
Herausgeber: Springer Vienna Core >1

Buch in der Datenbank seit 2007-05-20T02:28:31+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-10-16T13:54:19+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783211836712

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-211-83671-3, 978-3-211-83671-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: bullinger, fröhlich hans joachim, bulling, bernd fröhlich, deis
Titel des Buches: stuttgart, technology and the environment, eurographics, 2001, virtual, environments


Daten vom Verlag:

Autor/in: B. Fröhlich; J. Deisinger; H.-J. Bullinger
Titel: Eurographics; Immersive Projection Technology and Virtual Environments 2001 - Proceedings of the Eurographics Workshop in Stuttgart, Germany, May 16–18, 2001
Verlag: Springer; Springer Wien
284 Seiten
Erscheinungsjahr: 2001-05-03
Vienna
Sprache: Englisch
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XI, 284 p. 222 illus., 30 illus. in color.

BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Anwendungs-Software; Computermodellierung und -simulation; Verstehen; 3D; Augmented Reality; CATIA; Performance; Virtual Environments; Virtual Reality; computer graphics; rendering; simulation; visualization; Computer Modelling; Computer Graphics; Special Purpose and Application-Based Systems; Computer and Information Systems Applications; Grafikprogrammierung; Wissensbasierte Systeme, Expertensysteme; Angewandte Informatik; EA

HCI.- Human Factors.- Command & Control Cube: a Shortcut Paradigm for Virtual Environments.- Measuring an Illusion: The Influence of System Performance on Size Perception in Virtual Environments.- Presence — a global media quality metric.- Interfaces and Interaction.- Design review and visualization steering using the INQUISITIVE interaction toolkit.- On the Utility of Semantic Constraints.- Two-Handed Through-the-Lens-Techniquesfor NavigationinVirtual Environments.- Spring-Based Manipulation Tools for Virtual Environments.- Perception and Mental Rotation of 3D-Freeform Surfaces in an Immersive Projection System.- An investigation into the design of an interface for interaction with a virtual environment representing a four-dimensional object.- Application.- Engineering.- The integration of immersive Virtual Reality applications into CATIA V5.- COVISE and the Virtual Intuitive Simulation Test Bed.- VIRPI: A High-Level Toolkit for Interactive Scientific Visualization in Virtual Reality.- Education and Entertainment.- Interactive Storytelling with Virtual Identities.- First-Person Science Inquiry ‘in the Field’.- Software.- Systems.- MAESTRO — a tool for interactive assembly simulation in virtual environments.- Spelunking: Experiences Using the DIVE System on CAVE-like Platforms.- Towards a Scalable High Performance Application Platform for Immersive Virtual Environments.- Graphics.- Remote View-Dependent Rendering.- Volume Rendering in a Virtual Environment.- Adaptive Networking for Tele-Immersion.- Computer Graphics Optique: Optical Superposition of Projected Computer Graphics.- Technology.- Devices.- Comprehensive Calibration and Registration Procedures for Augmented Reality.- Using Exercise Cycle as a Haptic Input Device in a Virtual Environment.- InvisibleInterface for the Immersive Virtual World.- Immersive Projection Technology.- Control Software for the productive use of distributed IPT installations.- Novel Shutter Glass Control for Simultaneous Projection and Picture Acquisition.- Round Table: A Physical Interface for Virtual Camera Deployment in Electronic Arenas.- Color Plates.

< zum Archiv...