- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 4,11, größter Preis: € 35,21, Mittelwert: € 15,80
1
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 5,33
Versand: € 22,721
Bestellengesponserter Link
Dave Sutton, Tom Klein:

Enterprise Marketing Management: The New Science of Marketing - gebunden oder broschiert

2003, ISBN: 0471267724

[EAN: 9780471267720], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 22.72], [PU: Wiley], Jacket, Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 22.72 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)]
2
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 6,15
(ca. € 5,62)
Versand: € 13,051
Bestellengesponserter Link

Dave Sutton; Tom Klein:

Enterprise Marketing Management : The New Science of Marketing - gebunden oder broschiert

2003, ISBN: 9780471267720

Wiley & Sons, Incorporated, John, 2003. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality i… Mehr…

Versandkosten: EUR 13.05 ThriftBooks
3
Enterprise Marketing Management : The New Science of Marketing
Bestellen
bei Booksamillion.com
$ 38,00
(ca. € 35,21)
Bestellengesponserter Link
Enterprise Marketing Management : The New Science of Marketing - neues Buch

ISBN: 9780471267720

Find Enterprise Marketing Management by Dave Sutton in Hardcover and other formats in Business & Economics > Marketing - General. Business & Economics 9780471267720, Wiley

new in stock. Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
4
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 28,71
Versand: € 4,641
Bestellengesponserter Link
Dave Sutton, Tom Klein:
Enterprise Marketing Management - gebunden oder broschiert

2003, ISBN: 0471267724

[EAN: 9780471267720], Neubuch, [SC: 4.64], [PU: Wiley 2003-07-04, Hoboken, N.J.], Language: ENG, Books

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 4.64 Blackwell's, Oxford, OX, United Kingdom [8052444] [Rating: 5 (von 5)]
5
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 4,11
Versand: € 68,061
Bestellengesponserter Link
Dave Sutton; Tom Klein:
Enterprise Marketing Management: The New Science of Marketing - gebunden oder broschiert

2003, ISBN: 0471267724

[EAN: 9780471267720], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Wiley], Books

NOT NEW BOOK. Versandkosten: EUR 68.06 Gulf Coast Books, Memphis, TN, U.S.A. [65078731] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Enterprise Marketing Management: The New Science of Marketing

A groundbreaking paradigm that takes a scientific approach to marketing practice Top executives at the renowned Zyman Marketing Group introduce a revolutionary new method for marketing managers-Enterprise Marketing Management (EMM). EMM systematically links marketing to all the essential functions within an organization, realigning the enterprise to put marketing efforts and customer service at its core. With an introduction by marketing guru Sergio Zyman, Enterprise Marketing Management covers topics such as brand architecture, investment measurement, and how to engineer creativity. EMM, adopted by many Z-Marketing clients, is a proven strategy for transforming organizations and achieving bottom-line results. Dave Sutton (Atlanta, GA) is President/CEO of Zyman Marketing Group. He has more than eighteen years of experience in management and technology consulting. He is a frequent speaker on brand strategy, marketing strategy, and e-business strategy, and serves as President of the Strategic Leadership Forum. He is regularly quoted in Fortune, Forbes, eCompany Now, Upside, and the Chicago Tribune. Tom Klein (Atlanta, GA) is Vice President of Zyman Marketing Group. He has fifteen years of experience in strategy, information technology, and brand marketing.

Detailangaben zum Buch - Enterprise Marketing Management: The New Science of Marketing


EAN (ISBN-13): 9780471267720
ISBN (ISBN-10): 0471267724
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2003
Herausgeber: Wiley
224 Seiten
Gewicht: 0,463 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2007-01-03T21:09:02+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-02-27T05:28:45+01:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780471267720

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-471-26772-4, 978-0-471-26772-0
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: klein thomas, sutton john, dave naz, zyman, tom klein
Titel des Buches: management science, tom klein, management new enterprises, business marketing management, the new science, management fun, enterprise, mana


Daten vom Verlag:

Autor/in: Dave Sutton; Tom Klein
Titel: Enterprise Marketing Management - The New Science of Marketing
Verlag: John Wiley & Sons
224 Seiten
Erscheinungsjahr: 2003-07-04
Gewicht: 0,467 kg
Sprache: Englisch
34,90 € (DE)
Not available (reason unspecified)
160mm x 236mm x 21mm

BB; GB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Betriebswirtschaft und Management; Marketing

Foreword: Sergio Zyman. Introduction: Enterprise Marketing Management. PART I. RUN BRANDS AS BUSINESSES, NOT AS CAMPAIGNS. Chapter 1. Marketing Is Not an Art--It Is a Science. Chapter 2. Architect Your Brand. Chapter 3. Plug Marketing Into the Enterprise. PART II. MANAGE YOUR BRAND, NOT YOUR CUSTOMER. Chapter 4. Take Ownership of the Brand Experience. Chapter 5. Plug Marketing Into CRM. Chapter 6. Cross-Marketing to Cross-Sell. Chapter 7. Use New Media for Brand Activation. PART III. REINVENT YOUR BUSINESS, NOT JUST COMMUNICATIONS. Chapter 8. Restructure Based on Brand Experience. Chapter 9. Measure Investment Performance. Chapter 10. Optimize Marketing Investments to Drive Profitable Sales. Conclusion: A New Day for Marketing. Index.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9780471480860 Enterprise Marketing Management (Dave Sutton, Tom Klein)


< zum Archiv...