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Brands in the Retrospective. A consumer motivation study: A consumer motivation study Nora Henning Author
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Brands in the Retrospective. A consumer motivation study: A consumer motivation study Nora Henning Author - neues Buch

2004, ISBN: 9783638359207

Master's Thesis from the year 2004 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 8 (1,7), Maastricht University (Faculty of Economics and Business Adm… Mehr…

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2004, ISBN: 9783638359207

Master's Thesis from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 8 (1,7), Maastricht University (Facul… Mehr…

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Brands in the Retrospective. A consumer motivation study - Erstausgabe

2005, ISBN: 9783638359207

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2005

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Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Brands in the Retrospective - A consumer motivation study


EAN (ISBN-13): 9783638359207
ISBN (ISBN-10): 3638359204
Erscheinungsjahr: 2005
Herausgeber: GRIN Verlag

Buch in der Datenbank seit 2007-08-05T14:46:18+02:00 (Vienna)
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ISBN/EAN: 3638359204

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-638-35920-4, 978-3-638-35920-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: nora henning, nora noe, ball, cooper
Titel des Buches: study consumer, retrospective motivation


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