- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 123,93, größter Preis: € 181,89, Mittelwert: € 156,52
1
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference - Herausgegeben:Choudhury, Pravat K.
Bestellen
bei booklooker.de
€ 128,99
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Herausgegeben:Choudhury, Pravat K.:

Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference - gebunden oder broschiert

ISBN: 9783319173948

[ED: Hardcover], [PU: Academy of Marketing Science / Springer / Springer International Publishing / Springer, Berlin], This volume includes the full proceedings from the 1996 Multicultura… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science)
Bestellen
bei amazon.de
€ 123,93
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science) - gebunden oder broschiert

2015, ISBN: 9783319173948

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2015, 404 Seiten, Publiziert: 2015-06-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: biography, 25.84 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Pe… Mehr…

Gebraucht, wie neu. Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) DMI Media Europe
3
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science)
Bestellen
bei amazon.de
€ 180,97
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science) - gebunden oder broschiert

2015

ISBN: 9783319173948

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2015, 404 Seiten, Publiziert: 2015-06-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: biography, 25.84 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Pe… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
4
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference - Choudhury, Pravat K. (Herausgeber)
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 166,82
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Choudhury, Pravat K. (Herausgeber):
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference - gebunden oder broschiert

2015, ISBN: 3319173944

2015 Gebundene Ausgabe Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, Vertrieb und Marketing, AcademyofMarketingScience; CustomerBehavior; DevelopmentsinMarketingScience; MarketingResearch… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference - Pravat K. Choudhury
Bestellen
bei lehmanns.de
€ 181,89
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Pravat K. Choudhury:
Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference - gebunden oder broschiert

2015, ISBN: 9783319173948

Buch, Hardcover, 2015, [PU: Springer International Publishing], Springer International Publishing, 2015

Versandkosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch

Detailangaben zum Buch - Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science)


EAN (ISBN-13): 9783319173948
ISBN (ISBN-10): 3319173944
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2015
Herausgeber: Choudhury, Pravat K. Springer

Buch in der Datenbank seit 2015-03-14T14:33:29+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-18T19:59:59+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 3319173944

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-319-17394-4, 978-3-319-17394-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: choudhury
Titel des Buches: marketing, 1996


Daten vom Verlag:

Autor/in: Pravat K. Choudhury
Titel: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science; Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference
Verlag: Springer; Springer International Publishing
389 Seiten
Erscheinungsjahr: 2015-06-09
Cham; CH
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XV, 389 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Academy of Marketing Science; Customer Behavior; Developments in Marketing Science; Marketing Research; Marketing Strategy; Multicultural Marketing; Marketing; Business Strategy and Leadership; Sales and Distribution; Strategisches Management; EA; BC

Creating Brand Names: Strategic and International Considerations.- Consumer Behavior in East/West Cultures.- Intercultural Communication within Multinational Marketing Firms.- Antecedents of Marketing Adoption.- Empirical Investigation of the Determinants of Marketing Sarawak’s Heritage as a Tourist Destination.- Are Perceptions of Personal Selling the Same in Singapore as Those in the U.S.?.- Purchasing Decisions Among Black and White Families for Selected Products in Durham, North Carolina.- Psychological Influences on African American Compulsive Gambling Behavior.- Ethnicity and Lottery Ticket Purchase.- Ethnocentric Tendencies and Consumer Purchase Behavior in Central and Eastern Europe.- Cultural Differences in the Appreciation of Art Periods and Art Forms.- Consumers’ Perceptions of Uni- and Bi-National Products.- An Examination of the Impact of Closing Techniques and Buyer Gender on Attitude Toward the Salesperson.- Training Multicultural Sales Managers.- How Appealing are Sales Careers?.- Impact of Shortening International Product Life Cycle.- Religion: The Determining Factor in Constructing Global Marketing Strategies.- A Study of Employee Satisfaction with HMO Services at a Historically Black University.- Predictive Factors of Abortion Attitudes Between Whites and Blacks.- Health Care: A Competitive Environment.- Malaysian Consumers Attitudes and Purchases Toward Local vs. Foreign Made Products.- Wives’ Involvement and the Effects of Sex Role Orientation in Purchase Decisions by Families.- Consumer Attitudes Toward Advertising: Does Culture Matter?.- International Advertising: Using Hofstede’s (1980) Framework as a Basis for Standardization.
Includes the full proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference Offers quality research and insights in the field of multicultural marketing Includes contributions related to marketing strategy, marketing management and consumer behavior

< zum Archiv...