ISBN: 9783319173948
[ED: Hardcover], [PU: Academy of Marketing Science / Springer / Springer International Publishing / Springer, Berlin], This volume includes the full proceedings from the 1996 Multicultura… Mehr…
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Details... |
2015, ISBN: 9783319173948
Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2015, 404 Seiten, Publiziert: 2015-06-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: biography, 25.84 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Pe… Mehr…
amazon.de DMI Media Europe Gebraucht, wie neu. Versandkosten:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
2015, ISBN: 9783319173948
Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2015, 404 Seiten, Publiziert: 2015-06-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: biography, 25.84 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Pe… Mehr…
amazon.de |
2015, ISBN: 3319173944
2015 Gebundene Ausgabe Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, Vertrieb und Marketing, AcademyofMarketingScience; CustomerBehavior; DevelopmentsinMarketingScience; MarketingResearch… Mehr…
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
2015, ISBN: 9783319173948
Buch, Hardcover, 2015, [PU: Springer International Publishing], Springer International Publishing, 2015
lehmanns.de Versandkosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783319173948
[ED: Hardcover], [PU: Academy of Marketing Science / Springer / Springer International Publishing / Springer, Berlin], This volume includes the full proceedings from the 1996 Multicultura… Mehr…
2015, ISBN: 9783319173948
Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2015, 404 Seiten, Publiziert: 2015-06-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: biography, 25.84 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Pe… Mehr…
2015
ISBN: 9783319173948
Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2015, 404 Seiten, Publiziert: 2015-06-09T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: biography, 25.84 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Führung & Pe… Mehr…
2015, ISBN: 3319173944
2015 Gebundene Ausgabe Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, Vertrieb und Marketing, AcademyofMarketingScience; CustomerBehavior; DevelopmentsinMarketingScience; MarketingResearch… Mehr…
2015, ISBN: 9783319173948
Buch, Hardcover, 2015, [PU: Springer International Publishing], Springer International Publishing, 2015
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Detailangaben zum Buch - Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science)
EAN (ISBN-13): 9783319173948
ISBN (ISBN-10): 3319173944
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2015
Herausgeber: Choudhury, Pravat K. Springer
Buch in der Datenbank seit 2015-03-14T14:33:29+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-08-18T19:59:59+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 3319173944
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-319-17394-4, 978-3-319-17394-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: choudhury
Titel des Buches: marketing, 1996
Daten vom Verlag:
Autor/in: Pravat K. Choudhury
Titel: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science; Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference
Verlag: Springer; Springer International Publishing
389 Seiten
Erscheinungsjahr: 2015-06-09
Cham; CH
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XV, 389 p.
BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Academy of Marketing Science; Customer Behavior; Developments in Marketing Science; Marketing Research; Marketing Strategy; Multicultural Marketing; Marketing; Business Strategy and Leadership; Sales and Distribution; Strategisches Management; EA; BC
Creating Brand Names: Strategic and International Considerations.- Consumer Behavior in East/West Cultures.- Intercultural Communication within Multinational Marketing Firms.- Antecedents of Marketing Adoption.- Empirical Investigation of the Determinants of Marketing Sarawak’s Heritage as a Tourist Destination.- Are Perceptions of Personal Selling the Same in Singapore as Those in the U.S.?.- Purchasing Decisions Among Black and White Families for Selected Products in Durham, North Carolina.- Psychological Influences on African American Compulsive Gambling Behavior.- Ethnicity and Lottery Ticket Purchase.- Ethnocentric Tendencies and Consumer Purchase Behavior in Central and Eastern Europe.- Cultural Differences in the Appreciation of Art Periods and Art Forms.- Consumers’ Perceptions of Uni- and Bi-National Products.- An Examination of the Impact of Closing Techniques and Buyer Gender on Attitude Toward the Salesperson.- Training Multicultural Sales Managers.- How Appealing are Sales Careers?.- Impact of Shortening International Product Life Cycle.- Religion: The Determining Factor in Constructing Global Marketing Strategies.- A Study of Employee Satisfaction with HMO Services at a Historically Black University.- Predictive Factors of Abortion Attitudes Between Whites and Blacks.- Health Care: A Competitive Environment.- Malaysian Consumers Attitudes and Purchases Toward Local vs. Foreign Made Products.- Wives’ Involvement and the Effects of Sex Role Orientation in Purchase Decisions by Families.- Consumer Attitudes Toward Advertising: Does Culture Matter?.- International Advertising: Using Hofstede’s (1980) Framework as a Basis for Standardization.Includes the full proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference Offers quality research and insights in the field of multicultural marketing Includes contributions related to marketing strategy, marketing management and consumer behavior
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9783319386911 Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Pravat K. Choudhury)
- 9783319386911 Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Pravat K. Choudhury)
- 9783319369426 Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference (Herausgegeben:Oumlil, A. Ben Chebat, Jean-Charles)
- 9783319173825 Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference (Jean-Charles Chebat; A. Ben Oumlil)
- 9783319173955 Proceedings of the 1996 Multicultural Marketing Conference (Kazumi Watanabe)
- 9783319173832 Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference (Jean-Charles Chebat; A. Ben Oumlil)
< zum Archiv...