Deutsch
Österreich
Anmelden
Tipp von eurobuch.at
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 6,83 €, größter Preis: 7,99 €, Mittelwert: 7,76 €
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies - Christian Berger
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Christian Berger:
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies - neues Buch

11, ISBN: 9783640202133

ID: 166819783640202133

Essay from the year 2008 in the subject English - Miscellaneous, grade: A, University of Wales Institute, Cardiff (University of Wales Institute, Cardiff), course: International and Strategic Marketing, 18 entries in the bibliography, language: English, abstract: The market leader represents the most dominant form of market interferes in a specific market industry. Usually, there is in one industry one firm that interacts as the market leader. It is characterized by having the largest market sha Essay from the year 2008 in the subject English - Miscellaneous, grade: A, University of Wales Institute, Cardiff (University of Wales Institute, Cardiff), course: International and Strategic Marketing, 18 entries in the bibliography, language: English, abstract: The market leader represents the most dominant form of market interferes in a specific market industry. Usually, there is in one industry one firm that interacts as the market leader. It is characterized by having the largest market share. Furthermore, the market leader determines pace and bases of competition as for example the pricing or advertising intensity and last its ability to create a benchmark which means that it then influences the activities of other companies (Wilson and Gilligan, (2006)). For example the sports brand NIKE is the market leader in the sports industry in the USA but also operating strongly on a global basis due to an enormous potential purchasing power worldwide. However, regarding the European market, ADIDAS dominates the sports industry market (Smit, 2006). [.] Anthologies, Drama, The 4 types of market competitive positioning and its key strategies~~ Christian Berger~~Anthologies~~Drama~~9783640202133, en, The 4 types of market competitive positioning and its key strategies, Christian Berger, 9783640202133, GRIN Verlag, 11/04/2008, , , , GRIN Verlag, 11/04/2008

Neues Buch Kobo
E-Book zum download. Versandkosten: EUR 0.00
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies als eBook Download von Christian Berger - Christian Berger
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Christian Berger:
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies als eBook Download von Christian Berger - neues Buch

ISBN: 9783640202133

ID: 202717408

Lieferung innerhalb 1-4 Werktagen. Versandkostenfrei, wenn Buch oder Hörbuch enthalten ist, sonst 2,95 EUR. Ab 19,90 EUR versandkostenfrei. (Deutschland) eBooks, GRIN Publishing

Neues Buch Hugendubel.de
No. 16128154. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies als eBook von Christian Berger - GRIN Publishing
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
GRIN Publishing:
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies als eBook von Christian Berger - neues Buch

ISBN: 9783640202133

ID: 824289834

The 4 types of market competitive positioning and its key strategies ab 7.99 EURO The 4 types of market competitive positioning and its key strategies ab 7.99 EURO eBooks, [PU: Grin-Verlag, München]

Neues Buch eBook.de
No. 16128154. Versandkosten:Zzgl. Versandkosten., zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies - Christian Berger
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Christian Berger:
The 4 types of market competitive positioning and its key strategies - Erstausgabe

2008, ISBN: 9783640202133

ID: 21695336

[ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

Neues Buch Lehmanns.de
Versandkosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
Christian Berger: The 4 types of market competitive positioning and its key strategies
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Christian Berger: The 4 types of market competitive positioning and its key strategies - neues Buch

ISBN: 9783640202133

ID: 649812295

eBooks, [PU: Grin-Verlag, München]

Neues Buch eBook.de
No. 16128154 Versandkosten:zzgl. Versandkosten
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.