- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 63,45, größter Preis: € 90,79, Mittelwert: € 77,70
1
Repanovici, a: Marketing Strategies For Digital Repositories - Angela Repanovici
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 97,90
(ca. € 90,79)
Bestellengesponserter Link
Angela Repanovici:

Repanovici, a: Marketing Strategies For Digital Repositories - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838389127

This book outlines how to undertake a bibliometric study, a topic of vital importance in academic research today regarding visibility. Scientometrics studies scientific productivity and c… Mehr…

Nr. 23469050. Versandkosten:Nenhum envio para o seu destino., zzgl. Versandkosten
2
MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES - Angela REPANOVICI
Bestellen
bei booklooker.de
€ 63,45
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Angela REPANOVICI:

MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES - Erstausgabe

2010, ISBN: 9783838389127

Taschenbuch

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: REPAN… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Marketing Strategies for Digital Repositories - [Version Originale]
Bestellen
bei Fnac.com
€ 76,28
Bestellengesponserter Link
Marketing Strategies for Digital Repositories - [Version Originale] - neues Buch

ISBN: 9783838389127

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Marketing Strategies for Digital Repositories - [Version Originale] - Récit. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des av… Mehr…

Nr. 3-40029972. Versandkosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten.
4
MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES - Angela REPANOVICI
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 78,99
Versand: € 7,501
Bestellengesponserter Link
Angela REPANOVICI:
MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES - Taschenbuch

ISBN: 3838389123

MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES ab 78.99 € als Taschenbuch: PROMOTION AND VISIBILITY OF SCIENTIFIC PRODUCTION THROUGH OPEN ACCESS. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wir… Mehr…

Nr. 12352928. Versandkosten:, , zzgl. Versandkosten. (EUR 7.50)
5
MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES PROMOTION AND VISIBILITY OF SCIENTIFIC PRODUCTION THROUGH OPEN ACCESS - Repanovici, Angela
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 79,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Repanovici, Angela:
MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES PROMOTION AND VISIBILITY OF SCIENTIFIC PRODUCTION THROUGH OPEN ACCESS - neues Buch

2010, ISBN: 3838389123

Kartoniert / Broschiert, met couverture 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Geen versendingskosten in Duitsland. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES: PROMOTION AND VISIBILITY OF SCIENTIFIC PRODUCTION THROUGH OPEN ACCESS

This book outlines how to undertake a bibliometric study, a topic of vital importance in academic research today regarding visibility. Scientometrics studies scientific productivity and can be applied to all disciplines. Many analyses have been applied in relation to bibliometric studies, but few have shown how to actually carry out the analysis. This book provides a guide on how to develop a bibliometric study, how to develop one quantitative marketing research about attitudes, opinions and behaviours of academic staff and how to apply marketing strategies for promotion of open access principles through digital repositories. This book is a practical and easy to read guide on how to carry out a bibliometric study for the implemention of the open access principle, the analyses are illustrated with practical examples about their application and it is directed at people from many disciplines, who are not necessarily experts in these fields.

Detailangaben zum Buch - MARKETING STRATEGIES FOR DIGITAL REPOSITORIES: PROMOTION AND VISIBILITY OF SCIENTIFIC PRODUCTION THROUGH OPEN ACCESS


EAN (ISBN-13): 9783838389127
ISBN (ISBN-10): 3838389123
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP Lambert Acad. Publ.

Buch in der Datenbank seit 2008-08-15T07:32:33+02:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-04T21:31:51+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9783838389127

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8383-8912-3, 978-3-8383-8912-7
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: digital production, marketing, access


< zum Archiv...