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Due to negative consumer reactions towards advertising, authenticity has become one of the key words in advertising. This book discusses authenticity in advertising by focussing on the authenticity of an advertising spokesperson. It shows that authenticity is a complex construct that consists of different facets.These facets are theoretically discussed and empirically studied by empirical research. This book provides managerial implications on how to succesfully implement authenticity in advertising.
Detailangaben zum Buch - Authenticity in Advertising
EAN (ISBN-13): 9783839150238 ISBN (ISBN-10): 383915023X Gebundene Ausgabe Taschenbuch Erscheinungsjahr: 2010 Herausgeber: Books on Demand GmbH 192 Seiten Gewicht: 0,284 kg Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2009-06-30T12:47:07+02:00 (Vienna) Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-19T02:41:11+01:00 (Vienna) ISBN/EAN: 9783839150238
ISBN - alternative Schreibweisen: 3-8391-5023-X, 978-3-8391-5023-8 Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe: Autor des Buches: leschnik Titel des Buches: authenticity, design advertising, success
Daten vom Verlag:
Autor/in: Katja Leschnikowski Titel: Authenticity in Advertising - Design and Success Factors Verlag: BoD – Books on Demand Erscheinungsjahr: 2010-03-09 Gewicht: 0,285 kg Sprache: Englisch 49,00 € (DE) 50,40 € (AT) 78,90 CHF (CH) Available