- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 44,02, größter Preis: € 71,41, Mittelwert: € 53,50
1
Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) - Marion Williams, Robert L. Burden
Bestellen
bei amazon.com
$ 49,94
(ca. € 44,02)
Bestellengesponserter Link
Marion Williams, Robert L. Burden:

Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) - gebunden oder broschiert

ISBN: 0521495288

[SR: 17631087], Hardcover, [EAN: 9780521495288], Cambridge University Press, Cambridge University Press, Book, [PU: Cambridge University Press], Cambridge University Press, Psychology for… Mehr…

  - Used. Versandkosten:Usually ships in 1-2 business days., zzgl. Versandkosten Hinoyama#US
2
Bestellen
bei AbeBooks.com
€ 51,18
Versand: € 7,001
Bestellengesponserter Link

Williams, Marion; Burden, Robert L.:

Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) - gebunden oder broschiert

ISBN: 0521495288

[EAN: 9780521495288], New book, [PU: Cambridge University Press], 0521495288 Brand New Book, Delivery within 5 to 8 days. Expedited Shipping Available. Excellent Customer Service.

IRL - IrlandNEW BOOK. Versandkosten: EUR 7.00 D2W, dublin, DUBLI, Ireland [71296012] [Rating: 4 (of 5)]
3
Bestellen
bei AbeBooks.com
€ 51,18
Versand: € 6,471
Bestellengesponserter Link
Williams, Marion; Burden, Robert L.:
Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) - gebunden oder broschiert

ISBN: 0521495288

[EAN: 9780521495288], New book, [PU: Cambridge University Press], 0521495288 Brand New ,Original Book , Direct from Source , Express 5-8 Business days worldwide delivery

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 6.47 WFL, Holtsville, NY, U.S.A. [57570594] [Rating: 2 (of 5)]
4
Bestellen
bei Biblio.co.uk
$ 55,64
(ca. € 49,71)
Bestellengesponserter Link
Williams, Marion; Burden, Robert L.:
Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) - gebunden oder broschiert

ISBN: 9780521495288

Cambridge University Press. Hardcover. 0521495288 Brand New ,Original Book , Direct from Source , Express 5-8 Business days worldwide delivery . New., Cambridge University Press

Versandkosten:zzgl. Versandkosten Irish Store
5
Psychology for Language Teachers
Bestellen
bei Orellfuessli.ch
CHF 76,90
(ca. € 71,41)
Versand: € 16,711
Bestellengesponserter Link
Psychology for Language Teachers - gebunden oder broschiert

1997, ISBN: 9780521495288

This book considers the field of educational psychology and its applications to language teaching. Schulbuch Marion Williams#Robert L. Burden gebundene Ausgabe, Cambridge University Press… Mehr…

Nr. 42113779. Versandkosten:, Erscheint in neuer Auflage, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.71)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach

Psychology for Language Teachers examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. Psychology for Language Teachers does not assume previous knowledge of psychology.

Detailangaben zum Buch - Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach


EAN (ISBN-13): 9780521495288
ISBN (ISBN-10): 0521495288
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 1997
Herausgeber: Cambridge University Press

Buch in der Datenbank seit 2007-03-24T19:17:25+01:00 (Vienna)
Detailseite zuletzt geändert am 2020-08-03T21:51:43+02:00 (Vienna)
ISBN/EAN: 9780521495288

ISBN - alternative Schreibweisen:
0-521-49528-8, 978-0-521-49528-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: robert williams
Titel des Buches: psychology for language teachers social constructivist approach


< zum Archiv...